Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VMware] Printen naar Canon mp600 lukt niet? *

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Ik heb vista ultimate draaien onder vmware workstation 6. Na de installatie staat er een virtuele printer in vista. Deze printer zit op de virtuele poort.

Op mijn "normale machine" met windows xp pro is een canon mp600 op usb aangesloten.

Standaard lukt het niet om te printen op de canon mp600.
Na de installatie van de originele drivers van de mp600 op de vista installatie lukt het nog niet.
Ik heb geprobeerd de virtuele printer via usb te laten printen maar hij print niet.

Vmware ziet de printer wel want ga ik naar het menu VM en vervolgens removable devices dan staat er bij usb wel de canon vermeld.

Hoe kan ik deze laten printen? De drivers zijn reeds geinstalleerd van de canon op de vista installatie.

monta

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je geeft aan dat het niet lukt om te printen; kun je wat inhoudelijker aangeven wat er niet lukt; krijg je foutmeldingen, wat vindt je in de logboeken van Windows en VMware op zowel client als host?

vmware: printen in vista > [VMware] Printen naar Canon mp600 lukt niet? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Het document blijft gewoon staan in de wachtrij. Geen meldingen, ook niet in de logging.

ALs ik de vista installatie terugbreng naar origineel in vmware staat er een thin print. Normaal gesproken zou dat dan gelijk kunnen werken met printen zonder iets te doen?
Ik heb ook geprobeerd om de printerdriver te installeren maar ook dan gebeurd er niets als ik een printopdracht geef.

monta