Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nero 7 kan niet worden geinstalleert

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 13:14
Laatst nero 8 geinstalleert maar dit beviel me niet. Toen ik wou uninstallen, is de pc vastgeslagen in dit proces, en heb ik verder alles in het register enzo met de hand verweidert. Toen ik nero 7 er weer op wou zetten kwam er een melding dat er nieuweren software op de pc staat en dat ik die eerst moet verweideren. Dus ik nero 8 er weer opzetten en opnieuw goed verweideren, maar de melding blijft. Ik ben ten einde raad. ik moet voor morgen een cd branden en wil dit met nero doen... weten jullie iets?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Even een Nero Cleantooltje draaien, cleandingen

Waarom? Omdat het kan!!

• Speeddragon
pff, weer veel te makkelijk naar got gegrepen dus..., wel stom af en toe dat gebruiksvriendelijke...

[ Voor 31% gewijzigd door Speeddragon op 22-04-2008 19:51 ]

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Speeddragon
Ik heb er een goede verklaring voor dat ik zo typ buiten wou om( brabant he O-) ), dus het heeft niets met het vwo te maken. Goed onderbouwt en over nagedacht.

De cleaning tool werkt trouwens voor geen meter.

[ Voor 8% gewijzigd door Speeddragon op 22-04-2008 20:05 ]

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Speeddragon schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:03:
[...]

De cleaning tool werkt trouwens voor geen meter.
Wat werkt er niet aan dan? Iets meer informatie helpt wellicht in het vinden van de oplossing
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:15:
[...]

"onderbouwt" |:(
Hop, achter die pc vandaan en huiswerk maken, anders wordt het niets dit jaar :z
Ondanks dat ik het wel eens ben met je opmerking wil ik je toch vragen het hierbij te laten; we proberen nog altijd om in tech-topics inhoudelijk te reageren en niet al teveel ruis te veroorzaken met niet-inhoudelijke reacties over bijvoorbeeld taalfouten ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1