Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Het verhaal is denk ik simpel in te leiden door het volgende uit te leggen. Ik heb een Nokia E50 met een orginele batterij. Ik werk soms in warme omgevingen met mijn telefoon dicht tegen mijn lichaam( broekzak) maar ook als ik hem op 1 plek leg. Die warme omgevigen zijn oa een keuken( mijn werk) en het ketelhok in huis( moet soms noodgedwongen de ketel bijvullen omdat hij niet genoeg druk meer heeft ) Maar ook de lucht uitlaat van mijn stereoradio en monitor zijn deze warme omgevingen.

Nou is het dus al een paar keer voorgekomen dat mijn telefoon compleet uit gaat( zet hem aan ergens neer of doe hem in mijn zak) Hij wil dan niet meer aan. Als ik op het aanknopje druk gaan alle lichten eventjes aan en daarna ook direct weer uit tenzij ik het aanknopje inhoud. De telefoon is zegmaar nog niet 30 graden( op mijn goeie gevoel)

Dit is nu al een paar keer voorgekomen en elke keer in een andere situatie maar met een ander verloop. De omgevingen zijn soms droog en sommige nat. Dus er is veel variatie in de keuken zegmaar :+

Nou is mijn grote vraag hoe zit het met dit geval. Is het een fout van nokia dat ze niet goed tegen enigzins wat warmere omgevingen kunnen of is het een geval van user abuse in mijn geval. Telefoon is trouwens van oktober 2007. Dus garantie heb ik nog zowiezo. Ik vind het namelijk persoonlijk nogal een vreemd voorval. Mijn telefoon is namelijk voor de rest nog 100% goed in orde :'(

De batterij was trouwens vol. Had hem net vanacht aan de stroom gehad en alle streepjes nog aanwezig voordat mensen zich gaan afvragen of het misschien elke keer toeval was :+

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2008 18:42 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 08:57
simpel antwoord, klinkt als BER,vochtschade en dus geen garantie.
heb je een verzekering?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
fukutoshin schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:49:
simpel antwoord, klinkt als BER,vochtschade en dus geen garantie.
heb je een verzekering?
Nee geen verzekering. Maar goed nieuws hij werkt dus weer _/-\o_ :D Het vreemde is dus dat ik dit al vaker heb gehad en dat hij elke keer weer vriendelijk terug kwam. De omgevingen waar ik kom zijn niet bepaald vochtig en over het algemeen wel warm dus vochtschade klinkt redelijk vreemd in mijn oren. Kun je dit misschien verder uitleggen waaraan. Want met korte antwoorden neem ik geen genoegen ( net als met ja en nee vind ik ook altijd te karig >:) )

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker