Hallo Mensen,
Vanwege de aanschaf die ik ga doen van een Samsung HD-TV, heb ik alvast een voorsprongetje genomen door mezelf riant te voorzien van de nodige HD content.
Welnu is het probleem dat als ik deze content afspeel ik nogal last heb van de "performance drops" bij drukke actie fragmenten en audio "out of sync" problemen. De content die ik afspeel zijn veelal *.mkv en wmvhd bestanden
De specs:
Hardware
Ook ben ik benieuwd wie van jullie tweakers andere codecs en players gebruikt voor het afspelen *.mkv en wmvhd bestanden.
Vanwege de aanschaf die ik ga doen van een Samsung HD-TV, heb ik alvast een voorsprongetje genomen door mezelf riant te voorzien van de nodige HD content.
Welnu is het probleem dat als ik deze content afspeel ik nogal last heb van de "performance drops" bij drukke actie fragmenten en audio "out of sync" problemen. De content die ik afspeel zijn veelal *.mkv en wmvhd bestanden
De specs:
Hardware
- AMD X2 6000+ @ 3 Ghz
- ATI Sapphire HD3870 Ultimate
- Corsair 4 * 1 GB DDRII PC6400
- ASUS M2N32-SLI Deluxe met nForce 590 chipset
- 4 SATAII 16 MB Cache Western Digital schijven, met een gezamelijke opslagcapaciteit van 1.5 terra
- Windows Vista Home Premium x64 SP1 Engels OEM
- ATI Catalyst 8.3 voor x64
- 3d Mark 2006
- iTunes en Quicktime
- En een hoop andere niet van invloed zijnde software
- Lazy Man's MKV v0.9.9
- Vista Codec Package "by Shark 007"
- Combined Community Codec Pack
- Windows Mediaplayer 11
- Windows Mediaplayer Classic datum: 26-07-2007, zit bij de CCCP inbegrepen
- Zoom Player, zit bij de CCCP inbegrepen
- Winamp 2.95
Ook ben ik benieuwd wie van jullie tweakers andere codecs en players gebruikt voor het afspelen *.mkv en wmvhd bestanden.