[Windows] video voor iPod converteren

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Hoihoi,

Ga van de week op vakantie, en wil dus wat video's omzetten voor mijn iPod video 5g. Nu is het geval dat er ongeloofelijk veel programma's te vinden zijn, maar er zit ook een ongelooflijk verschil in prestaties heb ik gemerkt. Inmiddels is het got forum ook compleet vervuild met topics hierover en kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Ik ben op zoek naar een simpel programma dat gewoon alles kan omzetten zonder reclames en als het even kan een que kan aanmaken.

Welk programma gebruiken jullie voor Windows om video's om te zetten naar ipod video formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

www.download.com
zoek op avi (en/of divx) to Mpeg4

Probeer er een paar zou ik zeggen

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SUPER video converter, gratis en werkt prima voor allerlei formaten:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een simpele search levert anders genoeg op: Video converten voor iPod

Ik heb geen iPod, maar ik gebruik SUPER, wat vrij goed werkt. Maar er zijn nog genoeg alternatieven zoals je in bovenstaande topic kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik gebruik al een tijdje http://www.dvdvideosoft.c...deo-to-iPod-Converter.htm

Volgens mij ook gratis en werkt gewoon goed en simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:11
Matthijst, er is hier met de search echt heel veel over te vinden. Dat geef je zelf ook al aan. Het punt is alleen dat dat geen argument is, om dan maar helemaal geen moeite te doen en een nieuw topic te openen ;). Dit staat ook in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen.

Deze gaat op slot, vanwege een gebrek aan inzet. Laat de volgende keer zien wat je zelf al hebt gevonden en hebt geprobeerd. Dan kunnen we je verder helpen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.