Toon posts:

beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 648 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een samsung tv met als resolutie 1360x768 en die wil ik aansluiten op mijn computer. Nu is dit gedaan via een hdmi kabel vanuit mijn 8800gt. Maar ik kan steeds de juiste resolutie niet selecteren.

ik kan 1440x900 wel pakken en 1280x1024 ook,.. en zelfs nog veeeeeel hoger.
Maar niet de resolutie die ik wil hebben,...

Hoe kan ik dit toch instellen ?

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 20:30
Nieuwste drivers? Welk besturingssysteem? Wat heb je al geprobeerd?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Met Powerstrip kun je handmatig je resolutie instellen ;)

Heb op die manier ook een HD ready TV aangesloten. Werkt perfect en haarscherp :9~

[ Voor 43% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2008 16:25 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Van mijn videokaart is de nieuwste driver geinstalleerd, ik gebruik Vistax64. En ja ik kan verder niet zoveel als rebooten.

...

Verwijderd

Topicstarter
In powerstrip krijg ik precies dezelfde resoluties als gewoon met het programma van windows...

Je kan daar niet een andere selecteren

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:35:
In powerstrip krijg ik precies dezelfde resoluties als gewoon met het programma van windows...

Je kan daar niet een andere selecteren
nee dat klopt denk ik ook. Maar je kan wel handmatig zelf een resolutie aanmaken en die ertussen zetten. Altans zo heb ik dat gedaan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er niet uit... kan krijg in dan programma gewoon een bar net als in windows en daaroverheen moet je dat ding bewegen om de resolutie te selecteren, en precies dezelfde resoluties staan erop...

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:10
Ik kan hier (op een PC die ik aan het configgen c.q. repareren ben voor familie) gewoon jouw resolutie kiezen hoor.

Icoontje in sys tray » Display profiles » Configure » Balkje verschuiven

Screenshot

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:24:
En ja ik kan verder niet zoveel als rebooten.
Je kunt Google gebruiken, de GoT-search, je kunt een andere videokaart of andere monitor testen, etc.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

forceware al geinstalleerd? (krijg je icooontje in taskbar met hele uitgebreide instellingen namelijk ;) en is meteen drivers voor je videokaart)

Verwijderd

Topicstarter
ja forceware is geinstalleerd. Maar daarin krijg ik helzelfde balkje als bij windows. En kan ik dus niet mijn resolutie selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Bitage schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:04:
Ik kan hier (op een PC die ik aan het configgen c.q. repareren ben voor familie) gewoon jouw resolutie kiezen hoor.

Icoontje in sys tray » Display profiles » Configure » Balkje verschuiven

Screenshot
Lol,.. bij jou kun je idd veel meer resoluties selecteren. Maar bij mij zie ik er veel minder :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je doet echt zelf weinig info. Anderen proberen je op weg te helpen, posten screenshots en geven uitleg, maar geen van je posts bevatten meer dan twee zinnen. Bovendien zit je herhaaldelijk en onnodig je topic omhoog te schoppen. Wil je <24u iets toevoegen voordat een ander op je post gereageerd heeft? Gebruik voortaan de edit-knop :o Ook dient een topictitel informatief te zijn. Ik weet niet hoe helderziend jij bent, maar "beeldscherm" zegt de meesten van ons bijzonder weinig.

Verder rep je met geen woord over je monitordrivers en evt modelines daarin. Dit is echt onvoldoende. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.