Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluid in wmv bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik heb een *.wmv bestand. Deze heeft ook geluid. Echter ik wil een deel van het filmpje geluidsloos hebben.

Dus het eindproduct moet een wmv zijn met geluid maar halverwege hoor je geen geluid maar zie je wel gewoon het beeld,

Heeft iemand enige idee hoe ik dat (simpel) kan doen...?

Het is een filmpje van iets met een pauze. TIjdens die pauze spreekt de spreker met een collega en dat gaat niemand wat aan. Ik was net te laat met het dichtdraaien van het geluid.

THNX
Kompas

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:06:
Besten,

Ik heb een *.wmv bestand. Deze heeft ook geluid. Echter ik wil een deel van het filmpje geluidsloos hebben.

Dus het eindproduct moet een wmv zijn met geluid maar halverwege hoor je geen geluid maar zie je wel gewoon het beeld,

Heeft iemand enige idee hoe ik dat (simpel) kan doen...?

Het is een filmpje van iets met een pauze. TIjdens die pauze spreekt de spreker met een collega en dat gaat niemand wat aan. Ik was net te laat met het dichtdraaien van het geluid.

THNX
Kompas
open windows movie maker en mute een stuk? lijkt me - vrij- simpel? :D

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Tomino schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:08:
[...]
open windows movie maker en mute een stuk? lijkt me - vrij- simpel? :D
Desnoods gebruik je een ander programma, maar Movie Maker zit bijna altijd standaard op een (windows) computer...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Door even logisch na te denken moet je zelf ook wel kunnen bedenken dat iedere willekeurige editor voor video dit probleem voor je op kan lossen. Ik stel voor dat je in het vervolg dus zelf ook nadenkt alvorens je een topic start op GoT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.