As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Anders dan dat de VPN software natuurlijk wat met Netwerken te maken heeft
Ik denk dat je beter in WOS kan kijken aangezie de primaire vraag over de installatie gaat.. >> Move naar WOS
[ Voor 37% gewijzigd door Equator op 22-04-2008 15:21 ]
Ehh... Soms ben ik wat chaotisch sorryEquator schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
Geen ervaring, maar wat heeft het installeren van software met Netwerken te maken
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
En zelfs dat is geen OS functie, en kan je oplossen door te gaan [search=packagen van software]Ballebek schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:
Mijn idee was dus om een automatische installer te maken (op een U3 stick met autostart) die de VPN Client installeert + het .PCF profiel en (indien mogelijk) ook een shortcut op het bureaublad maakt naar de VPN Client.
Het meenemen van het profile kan je in je setup scripts verwerken - en er zijn een aantal installer wrappers waar je dat mee kan doen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 6% gewijzigd door Kosh66 op 23-04-2008 11:02 ]
Ha! Kwam er net toevallig achter dat dat ook werktKosh66 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:53:
PCF-file in de zip-file of directory zetten van waaruit je hem installeerd, dan wordt ie vanzelf geladen, na installatie...
Ben al een stuk verder installer gemaakt met answerfile die vrijwel perfect werkt (alleen nog op restart klikken dat is het).