Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Network Map Visualisatie in Visio

Pagina: 1
Acties:

• DeSjaak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik ben opzoek naar een tool die van een simpele lijst met elementen en een lijst met relaties tussen de elementen een visio netwerk diagrammetje kan tekenen. Heb het afgelopen uur gegoogled maar kom er niet uit... Heb ook al gekeken of dit niet met Visio Proffesional 2007 standaard kan maar kon niet vinden of dit ook tot de features behoort.

Kortom weet iemand of er zo'n tooltje bestaat?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zoek eens op The Dude.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
DTE >> CSA
(En als het per sé in Visio moet past het wellicht nog beter in OFF)
DeSjaak schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:22:
Heb het afgelopen uur gegoogled maar kom er niet uit...
Dat roept iedereen wel; wat wij graag zien is wat je dan in dat uur hebt gevonden en waarom dat dan afvalt volgens jou. Zodoende komen we niet nog 12x met een oplossing aanpoepen die jij allang afgeschoten hebt om reden X of Y.

[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 22-04-2008 12:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DeSjaak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb dus niets gevonden. Niet eens iets wat er in de buurt komt. Wel een hoop tooltjes zoals the Dude maar het gaat hier niet om een IT netwerk diagram maar een gewoon netwerk diagram van entiteiten en relaties. Ik ben er inmiddels wel achter dat Visio 2007 ook een open xml standaard heeft. Dus ben nu opzoek naar iets wat misschien mijn lijst met elementen en relatie hiernaar toe kan vertalen.