Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan geen shop review schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds een melding dat ik minimaal 2 weken geregistreerd moet zijn, maar ik ben al bijna een jaar geregistreerd en kan nog steeds geen shopreview schrijven.
Dit is de melding die ik krijg:
Nieuwe Shopreview

Je moet minimaal 2 weken geregistreerd zijn om in de shop survey te kunnen posten. Daarnaast

De zin wordt niet afgemaakt dus ik heb geen idee wat ik nu moet doen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GR > LD

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Dit is in ieder geval de volledige melding:
Je moet minimaal 2 weken geregistreerd zijn om in de shop survey te kunnen posten. Daarnaast mag je karma niet negatief zijn. Helaas voldoe jij niet aan één van, of allebei de voorwaarden, waardoor je geen shop survey mag plaatsen.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ow, maaruh, hoe kom ik aan karma?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 12:21 ]

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:18:
ow, maaruh, hoe kom ik aan karma? en waarom ben ik dan negatief?
Kijk even op je profiel-pagina http://tweakers.net/gallery/229792 en je kunt zien, waar je allemaal negatief voor hebt gescoord.

Vooral je reacties zijn ernstig (-545%)...

Hoe kom ik aan Karma? --> Tweakers.net FAQ

[ Voor 18% gewijzigd door Cadezo op 22-04-2008 12:55 . Reden: Edit: n.a.v. post onder mij... ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee dat negatieve percentage van het forum is juist positieve karma die de negative karma van zijn zeer slecht gewaardeerde reacties compenseerd, een totale reactiescore van -26 is zeer slecht. Doe dus wat aan de kwaliteit van je reacties en post wat meer op het forum en je hebt zo weer een positief karma. -143 is niet zo heel veel.

En tot die tijd kun je helaas ook geen shopreviews schrijven, jammer maar helaas.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dirk schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:52:
Nee dat negatieve percentage van het forum is juist positieve karma die de negative karma van zijn zeer slecht gewaardeerde reacties compenseerd,
Ja natuurlijk 8)7 , logisch min-min is plus...

@hieronder: mijn redenering: als zijn karma -100 is en dat wordt voor -250% veroorzaakt door het forum, dan houdt dat in dat het forum zijn karma (als het ware) tegenwerkt, dan moet zijn karma verkregen van forum wel positief zijn...

[ Voor 28% gewijzigd door Cadezo op 22-04-2008 21:16 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

niet helemaal min min is plus.

Forum Karma
-------------------- x 100% = percentage waarin het forum karma het totaal karma bepaalt.
Totaal Karma

Totaal karma is negatief, forum karma positief, dus is die breuk en daarmee de uitkomst een negatief getal :)

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 22-04-2008 19:41 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

vziw heb ik die melding allang eens gefixed, de rest lijkt me duidelijk :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.