Ik heb sinds 3-4 jaar een Samsung YH-920 GS. Deze DAP functioneer na al die tijd nog prima.
Echter de software van Samsung is een ramp. Officeel zou de YH-920 GS standaard moeten synchronisren met Windows Media Player maar dan moet je wel drivers kunnen installeren. Was dit voor Windows XP 2nd Edition met WMP 10 al erg omslachtig...voor Vista is was dit gewoon niet meer mogelijk.
Ik heb nadat ik Vista geinstalleerd had al een hele tijd niet meer goed kunnen synchroniseren. De bestanden werden wel overgezet (in de verkeerde map, dat wel) maar de database werd niet gesynchroniseerd. Tja...dan houdt het wel op op een gegeven moment.
Uiteindelijk heb ik na goed zoeken toch de oplossing gevonden! EasyPMP.
Deze software is vooral geschikt voor mensen die nog over een iRiver beschikken en/of de players die een portal player chipset zoals de YH-920. Een lijstje van de website:
iRivNavi.iDB (pmp_irivnavi)
iRiver H100 series
iRiver H300 series
PortalPlayer based players (pmp_portalplayer1)
iRiver H10 UMS
iRiver H10 MTP (with emergency connect mode)
MEDION MDJuke220
MEDION MDJuke440
Samsung YH-820
Samsung YH-920
Samsung YH-925
MSI MEGA PLAYER 540
iRiver 3rd generation (pmp_iriverplus2)
iRiver H10Jr. UMS
iRiver U10 UMS
iRiver 4th generation (pmp_iriverplus3)
iRiver E10 UMS
Website: http://pmplib.sourceforge.net/
Wil hier bij toch deze gasten vooral bedanken voor het maken van deze opensource software!
Echter de software van Samsung is een ramp. Officeel zou de YH-920 GS standaard moeten synchronisren met Windows Media Player maar dan moet je wel drivers kunnen installeren. Was dit voor Windows XP 2nd Edition met WMP 10 al erg omslachtig...voor Vista is was dit gewoon niet meer mogelijk.
Ik heb nadat ik Vista geinstalleerd had al een hele tijd niet meer goed kunnen synchroniseren. De bestanden werden wel overgezet (in de verkeerde map, dat wel) maar de database werd niet gesynchroniseerd. Tja...dan houdt het wel op op een gegeven moment.
Uiteindelijk heb ik na goed zoeken toch de oplossing gevonden! EasyPMP.
Deze software is vooral geschikt voor mensen die nog over een iRiver beschikken en/of de players die een portal player chipset zoals de YH-920. Een lijstje van de website:
iRivNavi.iDB (pmp_irivnavi)
iRiver H100 series
iRiver H300 series
PortalPlayer based players (pmp_portalplayer1)
iRiver H10 UMS
iRiver H10 MTP (with emergency connect mode)
MEDION MDJuke220
MEDION MDJuke440
Samsung YH-820
Samsung YH-920
Samsung YH-925
MSI MEGA PLAYER 540
iRiver 3rd generation (pmp_iriverplus2)
iRiver H10Jr. UMS
iRiver U10 UMS
iRiver 4th generation (pmp_iriverplus3)
iRiver E10 UMS
Website: http://pmplib.sourceforge.net/
Wil hier bij toch deze gasten vooral bedanken voor het maken van deze opensource software!