'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En anders: neem contact op met de maker.....
[ Voor 13% gewijzigd door Tsjilp op 22-04-2008 10:59 ]
Raar... Is zo gek nog niet
Heb je trouwens ook al een uninstall en vervolgens een reinstall gedaan van Flash? IE7 kan je Flash verne*ken.
[ Voor 37% gewijzigd door TeeDee op 22-04-2008 11:18 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dat heeft enkele nadelen voor het systeem zoals het nu is, wat vooral betekent dat het een hoop tijd gaat kosten; tijd die we niet hebben. Overigens heb ik dat lokaal getest en daar heb ik hetzelfde probleem in IE.Tsjilp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:42:
Waarschijnlijk weet IE niet goed wat ie met een swf aan moet. Als je de swf nu eens embed in een html pagina (zoals het hoort), liefst met swfObject?
Die weet niet echt veel van Flash af; net genoeg om een leuk verloopje te maken en een film te embedden. Zijn advies helpt dus niet echt.En anders: neem contact op met de maker.....
We kunnen moeilijk van gebruikers gaan vragen dat ze Flash opnieuw gaan installeren, aangezien 90% van onze bezoekers niet meer van een computer weet dan waar de powerknop zit.TeeDee schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:14:
Hetzelfde probleem (na het klikken op 'linkje') heb ik ook. IE8 (in IE7 modus) download het .swf file en dan loopt deze vast.
Heb je trouwens ook al een uninstall en vervolgens een reinstall gedaan van Flash? IE7 kan je Flash verne*ken.
Welke nadelen? (interesse hoor... meer niet)-NMe- schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:41:
[...]
Dat heeft enkele nadelen voor het systeem zoals het nu is, wat vooral betekent dat het een hoop tijd gaat kosten; tijd die we niet hebben. Overigens heb ik dat lokaal getest en daar heb ik hetzelfde probleem in IE.
Lokaal ook getest en dan hetzelfde probleem. Raar. Geen probleem met security settings of iets dergelijks? Zoja, zie onder...
* TeeDee heeft het e.e.a. nog een keer getest.
1] eerst wordt de .swf gedownload. Vervolgens niks.
2] een simpele F5 et voila, de presentatie voor m'n neus.
You're f*ckedWe kunnen moeilijk van gebruikers gaan vragen dat ze Flash opnieuw gaan installeren, aangezien 90% van onze bezoekers niet meer van een computer weet dan waar de powerknop zit.Als dit inderdaad de enige oplossing is zijn we, excuse my Latin, f*cked.
Magoed, het embedden hoeft ook niet per definitie een oplossing te zijn natuurlijk. Voor hetzelfde geldt zit er iets wazigs in de Flash movie die de IE-Flash-plugin over de zeik laat gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2008 14:08 ]
Het gaat hierbij voornamelijk om het omgooien van het custom CMS om overweg te kunnen met het uploaden van meerdere files per filmpje. Dat is wel iets dat gaat komen, maar dat gaat dermate veel tijd kosten dat het nu even niet kan, tenzij het de directe oplossing voor dit probleem zou zijn.TeeDee schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:49:
Welke nadelen? (interesse hoor... meer niet)
Je hoeft toch niet meerdere bestanden te uploaden? Gewoon een wrapper html'etje maken en de swf meesturen als argument. Enige dat verschilt is de aanroep.-NMe- schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:44:
[...]
Het gaat hierbij voornamelijk om het omgooien van het custom CMS om overweg te kunnen met het uploaden van meerdere files per filmpje. Dat is wel iets dat gaat komen, maar dat gaat dermate veel tijd kosten dat het nu even niet kan, tenzij het de directe oplossing voor dit probleem zou zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2008 14:55 ]
Maar goed, als het ook lokaal met swfObject ervoor zorgt dat IE breekt, kijk eens of je het ook online kan reproduceren icm swfObject.
Goed punt inderdaad, ik denk weer eens niet logisch na.Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:55:
[...]
Je hoeft toch niet meerdere bestanden te uploaden? Gewoon een wrapper html'etje maken en de swf meesturen als argument. Enige dat verschilt is de aanroep.
Daar ga ik morgen maar mee aan de slag, mijn werkdag hier zit er zo op.TeeDee schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:57:
Maar goed, als het ook lokaal met swfObject ervoor zorgt dat IE breekt, kijk eens of je het ook online kan reproduceren icm swfObject.
tsssk, halve dagen? verlofbriefje ingevuld?-NMe- schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:30:
[...]
Daar ga ik morgen maar mee aan de slag, mijn werkdag hier zit er zo op.