Verwijderd
tv is waarschijnlijk alleen geluid-uit. Welke kabelg ebruik je van DVD naar TV? Ik heb met gewone composiet kabel nergens last van.
Nou ja, ik heb composiet kabel van DVD naar TV en het geluid-uit van de DVD in de AUX-in van mijn versterker, maar ik geloof dat me TV ook geluid geeft.
Nou ja, ik heb composiet kabel van DVD naar TV en het geluid-uit van de DVD in de AUX-in van mijn versterker, maar ik geloof dat me TV ook geluid geeft.
Ik heb een streokabeltje voor de muziek naar de tv scart in
En een tulp kabeltje voor de video die vanuit de tvout naar de tv scart in gaat
En een tulp kabeltje voor de video die vanuit de tvout naar de tv scart in gaat
Had eerst hetzelfde probleem. Geluid in DVD-player op stereo zetten ipv S/PDIF en problem solved.
(of is dit te voor de hand liggend ?):)
(of is dit te voor de hand liggend ?):)
Verwijderd
Als ik het dus goed begrijp, heb je een scart in je tv zitten en dat ding wordt gesplitst in composiet en 2*audio???
Ja
De scart in heeft 3 aansluitingen :
Video
Audio L
Audio R
BTW ik heb het geluid op de tv nodig zodat ik het op de video kan opnemen
De scart in heeft 3 aansluitingen :
Video
Audio L
Audio R
BTW ik heb het geluid op de tv nodig zodat ik het op de video kan opnemen
Verwijderd
Wat wil op video zetten? beeld en geluid of alleen geluid??
Weet niet wat voor video je hebt, maar de mijne heeft stereo-audio-uit naar de aux van de versterker en ik heb de 2e speaker uitgangen naar de stereo-audio-in van mijn video lopen, dus zo zou je het geluid op de band kunnen krijgen. Lukt beeld wel??
Weet niet wat voor video je hebt, maar de mijne heeft stereo-audio-uit naar de aux van de versterker en ik heb de 2e speaker uitgangen naar de stereo-audio-in van mijn video lopen, dus zo zou je het geluid op de band kunnen krijgen. Lukt beeld wel??
Pagina: 1