90 graden koppelstuk hdmi kabel

Pagina: 1
Acties:

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:38
Net een nieuwe plasma gekocht (th-42pz85). Ik heb deze aan de muur proberen bevestigen doormiddel van een muurbeugel van Vogel's (EFW6305). Nu blijkt de tv te dicht bij de muur te hangen om er een hdmi kabel in te steken (heb er al een vernield). Nu heb ik dit terug gevonden op allekabels.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images//VC-010G_1.JPG

heeft hier iemand ervaring mee? eventueel kwaliteitsverlies door koppelstuk.
Bestaat er eventueel een een hdmi kabel met een geknikte connector ?

Enig idee waar ik zoiets eventueel nog kan kopen, nu kost het mij meer aan verzendkosten dan het stukje zelf.

ps. Ik woon in België

Verwijderd

Kwaliteits verlies krijg je niet. Het zijn enkel nulletjes en ééntjes die verstuurd moeten worden. Dus je hebt perfect beeld of bagger beeld. En dat laatste kun je meteen zien, meestal sneeuwt het dan op je scherm of je hebt helemaal geen beeld. Voor jouw is dit waarschijnlijk een perfecte oplossing. En ga maar van mij uit dat je gewoon perfect beeld hebt net als een ''normale'' hdmi kabel.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als de kabel niet al te lang is ( <5meter ), dan kun je deze dingen zonder zorgen gebruiken... :)

Bij grotere afstanden kan het signaal zwakker worden en dan krijg je bij digitale signalen dus artifacts of geen beeld :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A