Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sinds enkele weken werkt mijn screensaver binnen VISTA niet meer. Ook schakelt het beeldscherm niet uit na bepaalde tijd.
De screensaver instellingen staan goed, binnen de 'group policy editor' lijkt ook alles goed te staan. Als ik de screensaver als 'voorbeeld' start werkt het gewoon goed.
Ik heb op internet ook gelezen over een optionele Microsoft patch met betrekking tot draadloze toestenborden/muizen. Mijn VISTA is echter al helemaal up-to-date.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33
Zet de screensaver eens op 1 minuut en trek al je (USB) randapparatuur eens uit de computer. Als 'ie het dan wel doet, kun je in ieder geval achterhalen welk apparaat lastig is. Als 'ie het dan nog steeds niet doet, is het een ander probleem van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:21
Dat je Vista helemaal uptodate is wil niet zeggen dat je alle updates hebt.

Er zijn honderde updates die niet worden verspreid via Windows Update omdat de problemen die ze oplossen niet vaak voorkomt en dat het risico op bijverschijnselen te groot is.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is spontaan weer gaan werken, vraag me niet waarom. Ik heb de eventlogs nagekeken en er is in feite niets gewijzigd.
Maar goed, hier mag wat mij betreft een slotje op.