Toon posts:

Aan en uitschakelen computer met MSI mobo!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarum gaat mijn PC aan nadat ik de stekker eruit gerukt heb en dan er weer in doe? Leekr handig. Ben je op vakantie, laat je je stekker zitten, krijg je stroomuitval :( :( en dan kom je trug blijkt je compu al een week te draaien, omdat hij zichezelf aanschakelt. Wie kent dit probleem?
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:33
Zet in je BIOS onder Power Management de optie Restore on AC/Power Loss op "Power off", dan heb je er als het goed is geen last meer van.

Overigens zou het wel verstandig zijn om de stekker uit je PC te halen als je een paar weken op vakantie gaat (bliksem enzo).

Verwijderd

Topicstarter
Ok Mr Magic dat klopt wel. Maar als je een daggie weg gaat ook? Dan blijf je stekkers verwisselen. :(
Ok. ik zal het proberen.
bdankt :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
zerocool
wat een rush ineens op GoT niet normaal man!

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Och ja, Wiskunde sucks anyway en dit is wel ok. Cool. Maar us vaker doen. hadnig, elkaars meingen en ideen en slimmigheden uitwisselen en toch zit er dan af en toe een PENTIUM ( :(:(:( ) l*l bij......

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik ga binnenkort op vakantie een week naar O'rijk ja lekker boarden, MAAR dan blijft me bak toch echt wel aan, die }:O moet blijven grazen natuurlijk he

Verwijderd

Ik ruk altijd alle stekkers eruit als ik op vakantie ga, van computer tot en met stereo en TV

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn pa ook. Maar das lastig. Heb ik gelijk als ik zeg dat al die k*t stekkers een klote probleem is??? :) :) :( :( ??
Pagina: 1