Tcp/Ip gamen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 15:00
Hallo,

Het gamen via tcp/ip geeft mij mij altijd problemen... men kan mij niet joinen ik kan hun niet joinen.
Ik heb Adsl van Orange (ingebouwde router in modem dus).
Wat moet ik doen zodat het altijd werkt -_- want ik word er beetje simpel van.
Alle tips zijn welkom zolang het maar gaat werken lol.
Om welke games het gaat? Nou op het moment Age of Empires II.. maar eigenlijk voor alle games in het algemeen waar je via tcp/ip kunt spelen met/tegen een ander.

Thanks alvast ;)
grtz
Blueflame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kwestie van poorten forwarden, zie Het Grote Poortmappingsverhaal en firewalls trainen? Je bent nu erg vaag, en geeft niet aan welke hardware je hebt, welk modem, welke instellingen, wat je al geprobeerd hebt, wat de foutmeldingen zijn, waar je al naar gekeken hebt, etc etc :) .

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 22-04-2008 01:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is toch echt niet de bedoeling zo. Porblemen en vragen horen ten eerste in Spielerij - Problemen & Vragen, maar met je huidige inzet is het eigenlijk niet eens duidelijk of het niet een Internetproviders en Hosting kwestie is (want waar ligt het nu aan? het zal toch niet aan een specifiek spel liggen neem ik aan? ;) ).

Lees [faq]FAQ[/faq] nog eens door, en open je volgende topic in een correct forumdeel, met een goede titel, en voldoende inzet.

Dit topic is gesloten.