XXODD GE2 Driver probleem.

Pagina: 1
Acties:

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 09:56
Ik ben nu iets meer als een week aan het zoeken naar de drivers voor mijn XXODD GE2 systeem.
Deze is vorige week terug gekomen van de RMA afdeling van XXODD, maar ze zijn mijn driver CD vergeten mee te sturen.

Na heen en weer gebeld te hebben, hebben ze de driverCD niet meer. En konden deze ook niet meer vinden.

Ik heb nu bijna alle drivers, alleen die van de TV-kaart mis ik nog.

Iets meer informatie over het kastje:
http://www.nivulex.nl/index.html?lang=nl&target=d86.html

Wie helpt mij uit de brand.

• da_PSI
Iemand?

Modbreak:Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door, een kick binnen een half uur is hier niet gewenst

[ Voor 91% gewijzigd door Pollewob op 22-04-2008 07:09 ]

Verwijderd

1. Niet kicken na een half uur.
2. Zoek even naar reference drivers of drivers voor de gebruikte chipset of zo. Je verwijst wel leuk naar een site met daar aangegeven de samenstelling van de pc maar je vraag gaat over de tuner. Je moet dus informatie geven over de tuner (zal ongetwijfeld wel informatie op de kaart staan)

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-05 20:19
Anders kan je eens proberen er een Ubuntu live DVD in te stoppen om te kijken wat die voor een kaart aangeeft in het ubuntu "apparaat beheer".

• da_PSI
donotwant schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:51:
Anders kan je eens proberen er een Ubuntu live DVD in te stoppen om te kijken wat die voor een kaart aangeeft in het ubuntu "apparaat beheer".
Ik heb hem met een LiveCD van 7.04 gestart, maar hij zegt dan ook Unknown device.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Je kunt even bij Driveragent.com kijken om wat voor apparaat het gaat; weet trouwens niet of het altijd werkt. Anders ff www.hwinfo.com proberen...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarom ga jij het probleem oplossen, laat de RMA afdeling van XXODD de cd regelen. :X

• da_PSI
Hij kan op slot, heb nog maals contact gehad. En ze gaan nu een kopietje van het cd-tje opsturen.
Pagina: 1