Toon posts:

Win Me start traag op :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een micro pctv tv kaart en een trust scanner 7230 heb, start windows heel traag op net of hij ergens op zit te wachten Waar kan dat aan liggen :?:?
En wie weet hoe ik dat kan verhelpen??

P.s. ik heb net Win Me op nieuw geinstalerd;)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

die kaart kan et bijna niet aan liggen, maar die scanner, is die wel goed ingesteld enzow

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Zelfde probleem Ik heb een 1GHZ met 256 mb ram en een gf 2-pro 64mb en dus een HP4200C scanner
Die Scanner moet zich configureren voordat hij opstart hang je oor maar eens aan die scanneer en luister eens of er iets beweegt.........niet schrikken *D
trel die stekker van die scanneer eruit wedduh dat het helpt zo niet koop een nieuwe PC

Verwijderd

Zelfde probleem Ik heb een 1GHZ met 256 mb ram en een gf 2-pro 64mb en dus een HP4200C scanner
Die Scanner moet zich configureren voordat hij opstart hang je oor maar eens aan die scanneer en luister eens of er iets beweegt.........niet schrikken *D
trel die stekker van die scanneer eruit wedduh dat het helpt zo niet koop een nieuwe PC

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe PC :?:?:?:? is net geupdate *D
je kunt beter zeggen koop dan een goeie scanner!!
Hp is altijd goed toch :?

Verwijderd

Aan windows !!! |:(

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb een hp5100c op me werk, hij lijkt inderdaad iets te zoeken voordat ie verder gaat

et stomme is, je kan em niet zo uitzetten

maar probeer eerst es de drivers eruit te wippen, en scanner uit

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1