"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Uit de introductieparagraaf: "toeren per minuut" is dubbelop.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik heb het artikel aangepast zodat het nu gaat over hot swappable 3,5"-bays.
Ik heb echter 'toeren per minuut' niet aangepast, dat is volgens mij gewoon correct.
Ik heb echter 'toeren per minuut' niet aangepast, dat is volgens mij gewoon correct.
Verwijderd
Euh, hoezo? Een "toer" is een omwenteling, dus 10.000 omwentelingen per minuut. Toeren per minuut klopt gewoon.Herko_ter_Horst schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:19:
Uit de introductieparagraaf: "toeren per minuut" is dubbelop.
Western Digital VelociRaptor WD3000BLFS Preview @ StorageReview.com
....mag niet onvermeld blijven.
Ik teken in voor een exemplaar. Jammer dat er nog geen 150gb versie is als C: drive.....
....mag niet onvermeld blijven.
Ik teken in voor een exemplaar. Jammer dat er nog geen 150gb versie is als C: drive.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
In mijn ervaring wordt de term "toeren" gebruikt voor "omwentelingen per minuut" waardoor "toeren per minuut" dus dubbelop zou zijn. Denk aan een 33, 45 of 78 toeren plaat, of (iets recenter
) de motor in mijn auto levert het meeste vermogen bij 5000 toeren of draait 1000 toeren stationair.
Na wat opzoekwerk:
Blijkbaar is het een min of meer gemakszuchtige weglating en geen officiele definitie, hoewel bijvoorbeeld het eerste Wikipedia-artikel vrij consequent de tijdseenheid weglaat in de beschrijving van het toerental... Mag allebei, verbeteren heb je dus terecht achterwege gelaten
Wikipedia: Omwentelingen per minuut
Wikipedia: Toerental
Na wat opzoekwerk:
Blijkbaar is het een min of meer gemakszuchtige weglating en geen officiele definitie, hoewel bijvoorbeeld het eerste Wikipedia-artikel vrij consequent de tijdseenheid weglaat in de beschrijving van het toerental... Mag allebei, verbeteren heb je dus terecht achterwege gelaten
Wikipedia: Omwentelingen per minuut
Wikipedia: Toerental
[ Voor 5% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-04-2008 19:53 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Pagina: 1