Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Joomla!] Suckerfish menu

Pagina: 1
Acties:

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11 12:44
Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met het maken van dropdown menu's in joomla. Op de huidige site (www.watisditnu.nl) is al een top menu aanwezig. Dit top menu is gemaakt met de module 'extended menu'. Nu heb ik al verschillende topics doorzocht, maar ik kan nergens een werkende oplossing vinden. Op dit moment klapt het menu naar rechts open, als je er op klikt. Maar ik wil dus dat hij naar ONDER klapt op het moment dat je 'hoovert'. Weet iemand misschien de oplossing? Moet ik dit enkel in CSS aanpassen, of ook nog ergens anders?

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 15:30
Volgens mij is de {float:left;} het probleem.
probeer eens iets met {clear:both;} op de class .sublevel

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Jeetje, met zo'n enorme table tagsoup ga ik niet eens beginnen er mee. Probeer het eens met UL's. Zie als voorbeeld de site in mn signature (niet het blog).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 19:30

Sebazzz

3dp

Watisditnu.nl! :o
Gebruik alsjeblieft GIF of PNG (beter) voor achtergrondplaatjes. Die artifacts in je JPEG plaatjes vallen heel erg op hier. Die tagsoup is geloof ik van Joomla, of er is aan geknoeit (kan me niet voorstellen dat zo'n populair CMS als Joomla @ 2008 dit nog doet).

In Firefox 3 klopt trouwens heel die site niet, menu en zoekveld staan lelijk links.

[ Voor 44% gewijzigd door Sebazzz op 21-04-2008 18:20 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:14

Roytoch

Nietes

Je kan toch gewoon in j1.5 aangeven dat hij een menu moet renderen als list, vervolgens een custom css ding meegeven ( #nav ) en vervolgens de standaard son of suckerfish css erin zetten met bijbehorend js? Dat dan aanpassen naar het uiterlijk van de site.

En inderdaad, ff2 please!

PS: de voornoemde manier heb ik bvb toegepast op www.mvtp.nl en daar werkt het volgens mij wel (ongeveer) zoals jij wil.

Misschien een van je xhtml programmeurs aan de gang zetten? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Roytoch op 21-04-2008 18:29 ]

Welles

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

In Firefox 3 klopt trouwens heel die site niet, menu en zoekveld staan lelijk links.
Opera 9 ook. Meer mensen die dat gebruiken dan FF3, dunkt me :)

Nog wel meer foutjes in de site trouwens. Hij is nog noit door een validator gehaald, getuige de kapotte meta-tag:
HTML:
1
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;>charset=utf-8" />

Ieuw.

Ik kan nog ff doorgaan, dat rare suckerfish heb je nml helemaal niet nodig. Je kunt het vervangen door 4 regels javascript als je houdt van "condensed" coding style, en gebruikmaakt van jQuery.

日本!🎌

Pagina: 1