Beste tweakers,
ik heb sinds gisteren een 3870X2 (Sapphire) aangeschaft.
Ik had er oorspronkelijk een 7900GT TOP inliggen van ASUS, maar met Vista e.d. wilde ik graag een High-End DX10 kaartje.
Zodoende de 3870X2 aangeschaft en natuurlijk eerst de drivers van Nvidia deinstalled en daarna de CCC 8.4 geinstalleerd van de ATI site.
Daarna ff Assassins Creed gespeeld, maar wat bleek. Hij gebruikte maar 1 core van de GPU.
Ik heb op diverse fora gezocht, alleen kan ik geen duidelijk (bevredigend) antwoord vinden op de vraag?
Waar kan ik CrossFire aanzetten in CCC, zodat mijn 3870X2 maximaal benut wordt?
Ik heb zowel de 6 als 8 polige voeding ingeprikt.
Tevens de laatste drivers voor zowel mijn moederbord als gpu geinstalleerd.
Ik ben nog niet aan de BIOS van de 3870X2 geweest, omdat dat (nog) niet het probleem is.
Heeft iemand ervaring van een 3870X2 op een NForce chipset MOBO?
alvast bedankt
TOAOMatis
P.S. Moet ik nog screens posten, en zoja welke?
ik heb sinds gisteren een 3870X2 (Sapphire) aangeschaft.
Ik had er oorspronkelijk een 7900GT TOP inliggen van ASUS, maar met Vista e.d. wilde ik graag een High-End DX10 kaartje.
Zodoende de 3870X2 aangeschaft en natuurlijk eerst de drivers van Nvidia deinstalled en daarna de CCC 8.4 geinstalleerd van de ATI site.
Daarna ff Assassins Creed gespeeld, maar wat bleek. Hij gebruikte maar 1 core van de GPU.
Ik heb op diverse fora gezocht, alleen kan ik geen duidelijk (bevredigend) antwoord vinden op de vraag?
Waar kan ik CrossFire aanzetten in CCC, zodat mijn 3870X2 maximaal benut wordt?
Ik heb zowel de 6 als 8 polige voeding ingeprikt.
Tevens de laatste drivers voor zowel mijn moederbord als gpu geinstalleerd.
Ik ben nog niet aan de BIOS van de 3870X2 geweest, omdat dat (nog) niet het probleem is.
Heeft iemand ervaring van een 3870X2 op een NForce chipset MOBO?
alvast bedankt
TOAOMatis
P.S. Moet ik nog screens posten, en zoja welke?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time