Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook] Exchange en .PST kalender synchroniseren?

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb inmiddels verschillende tools geprobeerd (waaronder PSTSync)... Ondanks alle beloftes werken die toch niet zoals ik het graag wil hebben.

Situatie
Ik heb een Exchange mailbox met PST. Hierdoor krijg je automatisch twee kalenders binnen Outlook.

Mijn mail wil ik graag binnenhalen op m'n PST en heb dat ook zo ingesteld. Helaas komen meeting requests e.d. dus ook in de Kalender van m'n personal folder terecht. Aangezien die niet kan worden verwijderd of met registry hacks een link kan worden gemaakt naar mijn Exchange mailbox, ben ik op zoek gegaan naar (one-way) synchronisatie voor deze twee kalenders.

Helaas lijkt er geen aanbod te zijn naar dit soort tools of het zoeken vergaat mij niet zo goed. Heeft iemand een idee om m'n PST (handmatige initiatie mag ook) te pushen naar m'n Exchange omgeving?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Thnx voor je reactie, echter kopieren zal alleen maar toevoegen, dus dan zou ik steeds alles moeten wissen en opnieuw toevoegen :s

Ik ga wel ff in VBA duiken, kijken of dit zo te fixen is... Blijf het raar vinden dat zo'n pakket niet bestaat :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.