Hangende toetsen bij mijn draadloze Apple toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik heb vorig jaar een draadloze Apple toetsenbord (witte) gekocht. Alleen sinds vanochtend heeft het keuren. Soms als ik nu iets typ dan worden er soms tekens herhaalt. Bijv. tttteeesst.
Erg vervelend. Iemand enig idee of dit een bekend probleem is of hoe het op te lossen valt?
Ik heb inmiddels al nieuwe batterijen in het apparaat gedaan, maar helaas geen verschil.

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Apple heeft hier onlangs een keyboard update voor uitgebracht, binnen te halen via software update.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Er was inderdaad een Built-in Keyboard Firmware update, volgens mij is die niet bedoelt voor mijn draadloze witte toetsenbord. Hielp helaas ook niet. Enige manier op dit op te lossen?

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:01
Dit effect krijg je als de bluetoothverbinding niet goed/optimaal is of als de batterijen op beginnen te raken.

Ik heb intussen de draadloze Mighty Mouse en het draadloze toetsenbord aan de wilgen gehangen omdat deze in combinatie met mijn Mac Pro, die linksonder onder de tafel stond, niet optimaal wilden werken. Toen de Mac Pro nog rechtsonder kon staan werkte het een stuk beter, maar ook niet optimaal.

[ Voor 12% gewijzigd door sonderpa op 23-04-2008 08:16 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Probeer inderdaad eens nieuwe batterijen en dan wel batterijen die ook daadwerkelijk 1,5 volt per stuk leveren. Ik heb dit zelf in het begin ook gehad met oude slechte oplaadbare batterijen. Met onoplaadbare batterijen werkte het toetsenbord prima en met mijn nieuwe setje GP batterijen heb ik er ook geen last meer van :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©