Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech MX-5500 ESC Probleem

Pagina: 1
Acties:

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:25
Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe Quad Core setup gebouwd, en daarbij heb ik een Logitech mx-5500 set aangeschaft, welke uitstekend typt en muist.

Ik heb de Setpoint drivers van de logitech site geinstalleerd en de toetsenbord en muis op 1 meter van de ontvanger gezet.

Maar op een of andere vage manier, gaat hij willekeurig en spontaan de ESC toets gebruiken dus waneer je een film kijkt, gaat hij uit zijn fullscreen, en bij verschillende programma's is dit dus storend, waneer je in het startmenu zoekt gooit hij je daar ook uit.

Ik heb ook geen andere bluetooth sofware of hardware aanstaan.

Ooit van dit probleem gehoord??

Het is namenlijk zeer storend....

INVENTARIS

• PPanic
Hmmmmm, zelf opgelost, door de Bluetooth ontvanger iets vaster te prikken achter in de PC..
Erg belangrijk dus ;)

INVENTARIS

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
PPanic schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:45:
Hmmmmm, zelf opgelost, door de Bluetooth ontvanger iets vaster te prikken achter in de PC..
Erg belangrijk dus ;)
Vreemd maar mooi om te horen dat het is opgelost. Ik heb dit setje ook besteld dus mischien dat jouw ervaring van pas komt.

Merci

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• PPanic
Heel vervelend, het is weer terug....? alles zit goed vast..

Het lijkt opgelost door de setpoint drivers te uninstallen, hierdoor start mijn pc ook weer een stuk sneller op en werkt het ook nog uitstekend, maar verlies hierdoor wel functies op mijn toetsenbord en instelmogelijkheden op zowel muis en toetsenbord.

Slechte software die setpoint drivers

[ Voor 72% gewijzigd door PPanic op 23-04-2008 16:55 ]

INVENTARIS

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Er is inmiddels een nieuwe versie uit van de setpoint drivers. Gebruik je XP of vista. Ik heb dit tobo ook en ik heb nergens last van.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• PPanic
Probleem blijft zich voordoen, helaas...

INVENTARIS

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
jesus...

hebben ze nu nog steeds van die crap setpoint drivers :(
Pagina: 1