Toon posts:

2xlijn out op soundcard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een geluidskaart van creative,het is een meerkanaalskaartje,weet er iemand of ik dan ook op een vrij kanaal het links/rechts nog eens kan plakken?
Ik bedoel dus of het mogelijk is om 2 x front links en front right te hebben.

Waarom?

Wel ik laat een jack de geluidskaart in gaan om het geluid van de mengtafel op te nemen,maar ik ga met de lineout van de pc naar het speakersysteem van de pc,nu zou ik ook een lineout willen om naar het mengpaneel te laten gaan zodat ik songs van de pc kan inmixen.

Alvast bedankt.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien ook handig om even te vermelden om welke Creative kaart het precies gaat en of je XP of Vista gebruikt.

Ik heb geen idee of het kan. Maar mocht het niet lukken dan kan je altijd nog een eenvoudige splitter gebruiken. Zoiets als dit bijvoorbeeld.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh gewoon splitter kopen ...

anders kun je imho in fddshow wel de kanalen remuxen zodat er 2x link en 2x rechts uikomt

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Wat is fddshow eigenlijk?Ik heb alsos win XP en de kaart is een creative hupeldepup,zit nu niet op die pc,maar heel de kaart is goudkleurig en ik denk dat er iets op stond van audigy.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

correctie ffdshow ..
een codec

maar ik weet niet zeker of die altijd er tussen gaat zitten bij films die de decodeerd worden wel maar altijd ? ik twijfel even ..

een splitter kost 2 knaken en een bos konthaar, en werkt feilloos, en kost geen processing power

[ Voor 100% gewijzigd door Fish op 21-04-2008 21:29 ]

Iperf

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:32
welke kaart bij mij zeg ik hem gewoon op 4 kanaals en er komt hetzelfde uit...

soundblaster live platinum 5.1

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Pagina: 1