Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc is soort geformateert uit de niets.

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje had mijn account afgemeld.
en toen crashde de pc en hij had toen opnieuw gestart en kwam in een adere partitie(2de hard disk(win 64bit)
toen heeft hij pc afgesloten en het mij verteld.

Ik starte de pc en ging in de normale partitie en logde in en alles was normaal todat ik in mijn downloads map ging bleef die map zegmaar beetje haken en doen had ik
EXPLORER.exe beeindingt en opnieuw geopend. maar toen zag ik kei veel pictogrammen verdwijnen.

en keek in C:\program files en zag dat er maar 12 orginle mappen waren de rest weg.

en ik kan niets installeren dan komt er een blabla.msi fout.

Mvg

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een blabla.msi fout?
Lekker duidelijk en samenhangend verhaal. De enige enigszins zinnige opmerking die ik hierover kan maken: backuppen die handel en dan je schijf eens checken. Als die in orde blijkt te zijn kun je nog eens een virusscan of iets dergelijks doen, maar actie nr. 1 nu is backuppen wat je nog hebt. En dan natuurlijk naar een (fysiek) andere harde schijf.

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 20-04-2008 23:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Volgens mij is je XP Installatie beschadigd geraakt. Voer een schijfcontrole uit via 'Start, Uitvoeren, 'cmd' en vervolgens enter. Type Chkdsk C: /f en voer Ja in bij de bevestiging om opnieuw te starten.

Je kan ook last hebben van een vervelend virus, te scannen via http://housecall.trendmicro.com tenzij je al een up2date virusscanner hebt, en anders is het het beste om gewoonweg te backuppen en XP opnieuw te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
.msi is tog programma installer??
of moet ik er een soort screenshot van maken??

Verwijderd

Ja, die gebruik maakt van Windows Installer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me heel zinnig om, als je straks weer in de lucht bent, diep adem te halen, een volledige backup te maken en even een nieuw, nu wel te volgen, topic opent (na de tips van RobIII en lism te hebben gecheckt). Hier kunnen we namelijk helemaal niets mee. Lees dan even de 'sticky' topics bovenaan het subforum voor wat extra tips. Succes :)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 21-04-2008 09:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.