Toon posts:

Springende cursor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nieuw laptop aangeschaft: Acer 7520 3gb Ram met Vista home premium. Binnen tekstverwerker of email programma verspringt de cursor naar vreemde plaatsen terwijl ik aan het typen ben. Moet dan de cursor weer op zijn goede plaats zetten, voordat ik verder kan met de zin.

Herkenbaar probleem? Is het de software of de hardware - dat is de hamvraag!
Hoor het graag van jullie.

Heb het systeem al weer volledig terug gebracht (nadat ik veel overbodige software er vanaf had
gegooid). Maar ook in "ongeschonden" toestand blijft de cursor "vreemd" doen.

Al vast bedankt voor een reactie!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-01 15:24
Denk dat het je pols is :-)
Ik kom iig regelmatig met mn pols tegen het touchpad van laptops tijdens het typen waardoor de cursor verspringt.
Uitzetten of mindergevoelig afstellen is de oplossing.

[ Voor 4% gewijzigd door martijnve op 20-04-2008 23:46 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Raak je niet per ongeluk de touchpad aan tijdens het typen?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:06
Het is vaak je handpalm welke je per ongeluk je touchpad aanraakt. Probeer het touchpad eens uit te zetten (dit gaat vaak via een Fn-Fx toetscombinatie). Dit verhelpt het probleem als het goed is.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Mijn linker duim (enige die ik niet gebruik met typen, ooit fout aangeleerd helaas...) deed het altijd in de trein! Heb hem bijna laten amputeren :P

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb hier dezelfde laptop en hetzelfde probleem, terwijl ik zeker weet dat ik touchpad niet aanraak tijdens het typen. Net tijdens het typen van een email weer, terwijl mijn handen boven het tobo zweven en absoluut het touchpad niet raken.
Pagina: 1