Toon posts:

Gezocht: HW Firewall met meerdere public ip addresses

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor de beveiliging van een klein kantoornetwerk met 12 computers en 2 servers ben ik op zoek naar een eenvodige en voordelige hardwarematige firewall.
Hiervan vind ik er genoeg alleen vind is het moeilijk om te zien of ze voldoen aan de voorwaarde dat het mogelijk is om meerdere public ip adresses aan de WAN adapter te koppelen.
Dit is nodig omdat er met 2 public ip-addresses contact moet kunnen worden gemaakt met de firewall en deze middels NAT naar de 2 interne servers doorverwezen moeten worden.

Graag zou ik aan jullie hier op GOT willen vragen of iemand weet welke firewall aan deze bovenstaande eisen voldoet.

Alvast bedankt.

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kan je de aansluitingen van de public IP addressen binnen laten komen op een switch en daarna via een router doorzetten naar een firewall?
Of is dit wat te ver gezocht?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) Overige Hardware is geen dumpbak. De hoofdgroep "Netwerken" is er niet voor niets :o
2) waar dan ook op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet voordat je een topic opent en niet plompverloren en schijnbaar zonder inzet je vraag hier dumpt en verwacht dat wij het voor je oplossen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.