[Cryis 1.2] Update probleem

Pagina: 1
Acties:

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11 19:57
Hallo daar,

Gister Crysis gekocht en vandaag geprobeerd te installeren. De RTM versie installeert zonder problemen (heb het spel nog niet gespeelt (wilde eerst updaten), maar neem aan dat het gewoon werkt).

Nu probeer ik te updaten naar versie 1.2 (is me met een gecrackte versie eerder al wel eens gelukt), maar ik krijg een error wanneer hij begint te installeren. (Zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tnrclan/images/Crysis%201.2%20-%20Error%201334.jpg

Volgens mij is telkens de update corrupt op de een of andere manier, maar ik heb geen idee hoe het komt..

Enig idee wat ik kan doen om de update te kunnen installeren?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

Wellicht een idee om de patch even opnieuw te downloaden, desnoods van een andere mirror. Misschien is je bestand gewoon corrupt.

Anders even proberen het hele spel opnieuw te installeren en opnieuw proberen te patchen.

• martennis
heb de patch al van 10 verschillende mirrors gedownload, allemaal hetzelfde. Ook na het herinstalleren van het spel...

edit:
Zou het eventueel iets met vista te maken kunnen hebben?
Vorige week probeerde in van een pc van een vriend van mij (op LAN) ook een groot bestand (200 MB+) te downloaden en toen kreeg ik ook file corruptie errors, terwijl als ik het bestand op een usb stick zette en probeerde te installeren alles prima ging...

edit2:
Ik vind net op het forum van crymod een topic (patch 1.1) waar veel mensen dezelfde problemen hebben.. oplossing schijnt een repair te doen en dan opnieuw te proberen.. zal het vanavond als ik thuis ben even proberen.

edit3:
Helaas.. het repareren van de installatie mocht ook niet baten..
Zelfde probleem met de 1.1 patch...

[ Voor 84% gewijzigd door martennis op 21-04-2008 18:56 ]

• martennis
iemand?