Toon posts:

Tele2 -> @home 2 maanden proef

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo.

Momenteel heb ik internet en telefonie van tele2, maar zoals de meeste tele2 gebruikers ben ik zeer ontevreden over mijn ping. Het liefst zou ik meteen overstappen naar een andere provider maar dat kan helaas nog niet, moet nog ongeveer 5 maanden.

Nu kwam ik op het idee om een @home proef abonnement aan te vragen, zodat ik iig niet de hele 5 maanden dubbel betaal. @home geeft op de site aan dat in de eerste twee maanden de abonnee vrijblijvend mag opzeggen(en ze zijn trouwens ook gratis).

Maar ik vroeg mij af of dit wel mogelijk is, en of ik na die 2 maanden mischien gebruik kan maken van weer een andere provider om zo toch eens goed te kijken wat de beste keus is.

Ik hoor het wel..

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Afgelopen zomer ben ik van speedlinq naar tiscali gegaan en om zeker te zijn dat ik we internet zouden hebben, hebben we ook voor 2 maand zo'n probeer pakket genomen.
En gelukkig had ik dat gedaan anders had ik een 2 week zonder internet gezeten :P
Maar @home doet er niet moeilijk over gewoon alle onderdelen bewaren en optijd terug sturen(heeft dus niks gekost)

[ Voor 3% gewijzigd door DefLite op 20-04-2008 22:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
En zou ik dan eventueeel gebruik kunnen maken van beide providers tegelijk? dat is natuurlijk wel heerlijk downloaden ^^

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Als tele2 adsl is dan kan je idd gebruik maken van 2 verschillende verbindingen :)

[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 20-04-2008 22:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja tele2 is adsl!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor uw bestelling!

Uw bestelling is verzonden.

Binnen vijf werkdagen ontvangt u de bevestigingsbrief en het installatiepakket. Een overzicht van uw bestelling is verstuurd naar uw e-mailadres: xxxxxxxxxx
Pagina: 1