Toon posts:

[PW] ideetje over lang bestaande shops?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het geen idee zijn om een soort van filter toe te voegen in de PW als: "Laat alleen shops zien die x jaar bestaan" ? Of iets dat deze shops een sterretje in de naam krijgen, dat je ze kan onderscheiden.
Ik denk dat de meeste tweakers een betrouwbare shop als alternate die al zoveel jaar bestaat de voorkeur geven boven een shopje die 3 maanden oud is en waarvan de KVK / verisign gegevens niet eens kloppen.

Ik kan het ook mis hebben met dit idee, maar het leek me wel een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resultaten van het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst ;) Ook bedrijven die al jaren bestaan kunnen failliet gaan als je je daar 'druk' om maakt.

Voor zover ik weet controleert Tweakers.net of de kvk gegevens overeen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat neemt natuurlijk niet weg dat je er wel degelijk waarde aan kunt hechten. Ik ben het met El-Tweako eens dat deze parameter best bij de gegevens van een shop mag worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Vaak weet je toch al of een zaak bekend is of niet? Ik weet niet of dit wel echt iets toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien het laatste jaar meerdere 'oude' shops er mee gestopt zijn (PC Club/PC Zaak), failliet (iComputers) zijn gegaan, is een dergelike indicator weinig zeggend. Daarnaast zegt de duur van de opname van een shop in de Priewatch van Tweakers.net niets over de gezondheid van een shop of over de bedrijfsvoering van de huidige eigenaren.