Een nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
Ik ben al een half jaar aan het passen en meten wat het beste is om te kopen.
ik ben zo langzamerhand wel uit op een nieuw pc.
ik heb ook al zelf gekeken wat goed is en wat niet en ben niet helemaal onbekend al het gaat om hardware.

uiteindelijk was dit mijn keuze:

Afbeeldingslocatie: http://www.archive.org/download/lalls/Desktop.JPG

Ik wil heel graag weten of dit in verhouding goed is,(dus dat iets niet overkill of bottleneck is)
Het is bedoeld om de nieuwste spellen te kunnen spelen.

Beeldscherm(wordt waarschijnlijk een die 1920x1200 ismaar deze willen we los kopen), geluid en Dvd rw zit er nog niet bij maar die wil ik ook los kopen.

Wat moet hier veranderen?

[ Voor 10% gewijzigd door beatnutnl op 20-04-2008 20:58 ]

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Volgens mij mogen dit soort topics niet meer, maar volgens mij kun je beter een snelle dualcore kopen, dit bespaart geld aangezien games nog niet echt quadcores gebruiken (ook crysis niet)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Inderdaad, zie dus Wat is er nu anders in CSL?

ARME AOW’er

Verwijderd

jdm8 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:02:
Volgens mij mogen dit soort topics niet meer, maar volgens mij kun je beter een snelle dualcore kopen, dit bespaart geld aangezien games nog niet echt quadcores gebruiken (ook crysis niet)
Beetje onzin. UT3 loopt met een dual core in high detail op 100% op beide cores, daar waar een quad core alle 4 de cores gebruikt op 40% en dat heeft te maken met de softwarematige Ageia physics, waarmee je dus een Ageia kaart uitspaard.

En voor het samenstellen van nieuwe systemen is het handig om zoveel mogelijk reviews te lezen en idd. laat de faq dit soort topics niet meer toe :)

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:05:
[...]

Beetje onzin. UT3 loopt met een dual core in high detail op 100% op beide cores, daar waar een quad core alle 4 de cores gebruikt op 40% en dat heeft te maken met de softwarematige Ageia physics, waarmee je dus een Ageia kaart uitspaard.

En voor het samenstellen van nieuwe systemen is het handig om zoveel mogelijk reviews te lezen en idd. laat de faq dit soort topics niet meer toe :)
Maar voor mider geld koop je dan een dualcore met hogere clocks. Hier heb je in games meer aan. Ook kun je dualcores over het algemeen beter overclocken.

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
Het spijt me ik wist neit dat dit niet meer mocht. iig bedankt voor jullie advies.

• jdm8

jdm8

beatnutnl schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:09:
Het spijt me ik wist neit dat dit niet meer mocht. iig bedankt voor jullie advies.
Mij kan het niet zo veel boeien hoor ;) Maar er zal zo wel een mod langskomen die de boel op slot gooit.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Thandor

SilverStreak

Dat klopt ;).

beatnutnl, in de FAQ staat een link naar een howto. Wellicht komt die van pas bij het zoeken naar nieuwe hardware :). Anyhow, vergeet niet om veel te zoeken naar reviews, benchmarks en ervaringen!

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.