Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn vriendin heeft recent een Nokia 6131. Ik een 4 Gb micro Sd kaart gekocht en er in gestopt.
Geen reactie van de Nokia. In PC: gewoon zichtbaar, opnieuw geformateerd (fat32) en weer in de Nokia, geen effect. Geheugen geeft 9 Mb aan. MP3 op msd kaart gezet met cardreader, wordt niet opgepikt door Nokia.
Ik heb de hele Nokia doorgebladerd en kan nergens een tooltje ontdekken om een kaart te formateren. Ook de support, handleidingen, google search leveren geen oplossing
Heeft iemand een idee?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-04-2008 00:33 . Reden: Groeten niet nodig ]

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij deze wil ik de gelegenheid nemen om dit topic om te dopen naar:

"Compatibiliteits ervaringen Nokia's en geheugenkaarten"

Hier kunnen we alle compatibiliteits ervaringen en problemen bespreken die geheugenkaartjes betreft. Of het nu om een oude Nokia 6230i gaat met MCC kaartje, of de hier boven besproken Nokia 6131 met MicroSD kaartjes.

Trouwens, deze gaat naar ACC :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik vraag mij af of de Nokia 6131 wel 4GB geheugenkaarten ondersteund. Misschien kan je eens is proberen om een 2GB geheugenkaart in je 6131 te doen, dan kan je kijken of het in ieder geval niet aan je telefoon ligt.

Of, probeer eens is een 4GB geheugenkaart van een ander merk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Hmmm tnx dit was al een keer door mijn hoofd geschoten, maar niets mee gedaan. Heb net ff zitten zoeken bij Nokia, en inderdaad hij ondersteunt die dingen maar tot 2 Gb.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.