Ik heb een vreemd probleempje met mijn wifi netwerk. Ik heb op mijn vaste comuter (Shuttle sn41g2) via usb een D-link DWA-140 wifi kaartje aangesloten. Als acces point/router heb ik een D-link DIR-635.
De verbinding werkt prima, totdat ik een andere usb apparaat aansluit (bijvoorbeeld een ipod, of als ik de printer aan zet), op dat moment is de verbinding meteen weg. In windows lijkt het nog wel of de verbindign er is (als je kijkt naar het wifi icoontje rechtsonder) maar er is niets meer te bereiken.
Als ik de usb kaart er even uit trek en er weer in doe werkt het wel weer.
Ik heb de drivers van de DWA-140 al ge-update van 1.0.1.0 naar 1.0.4.0 (de laatse versie) maar dat wilde niet helpen. Ook aansluiten op een andere usb poort haalt niets uit. Ik heb trouwens met geen enkel ander usb apparaat problemen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
nog even de configuratie:
pc: Shuttle SN41G2
netwerkkaart: D-Link DWA-140 (via usb)
acces point: D-Links DIR-635
De verbinding werkt prima, totdat ik een andere usb apparaat aansluit (bijvoorbeeld een ipod, of als ik de printer aan zet), op dat moment is de verbinding meteen weg. In windows lijkt het nog wel of de verbindign er is (als je kijkt naar het wifi icoontje rechtsonder) maar er is niets meer te bereiken.
Als ik de usb kaart er even uit trek en er weer in doe werkt het wel weer.
Ik heb de drivers van de DWA-140 al ge-update van 1.0.1.0 naar 1.0.4.0 (de laatse versie) maar dat wilde niet helpen. Ook aansluiten op een andere usb poort haalt niets uit. Ik heb trouwens met geen enkel ander usb apparaat problemen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
nog even de configuratie:
pc: Shuttle SN41G2
netwerkkaart: D-Link DWA-140 (via usb)
acces point: D-Links DIR-635