TH-37PX80 pas besteld en mijn configuratie delen.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.204 views

• BmlCom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-07-2022
Het is voor het eerst dat ik hier een artikel schrijf. Maar na behoorlijk wat pagina's gelezen te hebben wilde ik graag delen wat ik van plan ben aan te sluiten op m'n nieuwe Panasonic TH-37PX80.
Allereerst heb ik hem bij redcoon besteld en ben dan ook benieuwd of ze zich aan de afgesproken afleverdatum houden (nog ruim een week).

Op dit moment heb ik een Loewe Xelos 5270 ZW. Op zich heb ik deze TV nog niet heel lang (bijna 6 jaar) en vond het dan ook een moeilijke overweging om nu al een nieuwe te gaan halen.
Maar toen ik vorige week in de Media Markt rondliep en de PX80 modellen zag staan was ik direct verkocht.

De kijkafstand thuis is bijna 2 meter.

Graag zou ik van iemand horen wie ervaring heeft met de volgende randapparatuur aan deze Plasma.

- Ik gebruik geen analoge TV
- Ik gebruik digitale TV van Delta met een Humax iPVR-9200C, deze ga ik met een vergulde scartkabel bevestigen aan mijn TV.
- Vervolgens kwam ik erachter dat ik twee apparaten heb die gebruik maken van component aansluiting, mijn Wii en de Pioneer DV-575A. Dit apparaat kan via component op progressive scan gezet worden (misschien dat iemand hier ervaring mee heeft).
- Om dit geheel mogelijk te maken heb ik een Bandridge VSB3304 besteld met vergulde component kabels. Ik hoop maar dat ik hier goed aan heb gedaan, was toch samen ruim 100 euro.
- Als laatste heb ik nog een oude videorecorder Philips VR 675 die ik met een vergulde scartkabel (heb ik over van m'n oude configuratie) aansluit op de Humax of Plasma.

Heeft iemand nog suggesties of ervaringen met deze apparaten?
Als ik het geheel up-and-running heb zal ik mijn ervaring delen.

Verwijderd

Laat je het apparaat calibreren?

Verwijderd

Denk dat je je ervaringen beter hier kwijt kan:
Panasonic Plasma 8 Serie PreRelease Vragen en Ervaringen top

Dit topic is gesloten.