Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Drivers Canon niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ligt het aan mij of aan Canon dat ik geen drivers meer kan downloaden.
Zover ik weet doe ik niks fout, maar ik krijg gewoon geen resultaten, welk product ik ook kies.

Kan iemand ook even kijken svp > THX

www.casarodriguillo.com

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik krijg ook telkens geen Search-result onafhankelijk van het product ik kies.
quote: Canon
Your search returned no results
The search is too expensive to complete.
Zal dus wel aan Canon liggen...

@hieronder: Expensive zal wel inhouden, dat er teveel search-query's zijn om de search uit te voeren...

[ Voor 42% gewijzigd door Cadezo op 20-04-2008 18:22 ]

• Pinin

Pinin

Topicstarter
o.k. dan de server wel even op zi'n gat liggen. Download vanuit USA werkt wel, maar daar hebben ze net andere type nummers, en het papierformaat is daat LTR (letter)

edit; The search is too expensive to complete. expensive?

[ Voor 19% gewijzigd door Pinin op 20-04-2008 18:18 ]

www.casarodriguillo.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon even geduld hebben en morgen weer proberen? Of wat andere bronnen proberen. Het is weekend en misschien ligt er een server plat, maar om daar nu een topic over te openen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:17:
Gewoon even geduld hebben en morgen weer proberen? Of wat andere bronnen proberen. Het is weekend en misschien ligt er een server plat, maar om daar nu een topic over te openen?
Andere bronnen kan ik niet vinden, en ik was voor iemand anders aan het installeren, dat kan dus niet en dat komt slecht uit. Natuurlijk hoef ik hiervoor geen topic voor aan te maken, maar het kan ook zijn dat IK een fout maakte, want ik constateerde het net na een schone install.

www.casarodriguillo.com

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Eigenlijk belachelijk dat zo'n website dan geen melding geeft dat er iets aan de hand is met de site in plaats van doen alsof er niks aan de hand is en de gevorderde gebruiker laten raden zoals nu :N
Net Windows soms :$

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:24:
Eigenlijk belachelijk dat zo'n website dan geen melding geeft dat er iets aan de hand is met de site in plaats van doen alsof er niks aan de hand is en de gevorderde gebruiker laten raden zoals nu :N
Net Windows soms :$
wat wil je dan, dat ze wat anders neerzetten? Net alsof jij er wat aan moet doen.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:22:
[...]

wat wil je dan, dat ze wat anders neerzetten? Net alsof jij er wat aan moet doen.
Een melding dat de fout in de server zit in plaats van in de query zou wel op z'n plaats zijn, ja.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Pagina: 1