Sinds drie dagen heb ik een Nokia N95 8GB alles werkt prima behalve (voor zo ver ik nu kan overzien) als ik via wlan op internet doet via youtube een vid streamen het niet! Op het moment dat ik op een vid klik dan maakt ie geen verbinding en geeft een server fout weer. Ik heb al gekeken bij instellingen mbt streamen en als toegangspunt mijn wlan gezet maar dat helpt niet. Weet iemand hoe ik wel vids kan streamen!?
gebruik je wel m.youtube.com als link ?
Ik heb de gewone versie, maar dat maakt volgens mij niks uit.
Ga is naar je videocenter, dan naar nieuwe dienst toevoegen en installeer die youtube plugin.
Krijg je een mooi linkje in je videocenter. Dit werkt prima hier.
Tevens kun je kiezen voor andere links zoals Reuters, Comedy Central etc.
Ik heb de gewone versie, maar dat maakt volgens mij niks uit.
Ga is naar je videocenter, dan naar nieuwe dienst toevoegen en installeer die youtube plugin.
Krijg je een mooi linkje in je videocenter. Dit werkt prima hier.
Tevens kun je kiezen voor andere links zoals Reuters, Comedy Central etc.
[ Voor 79% gewijzigd door Yippie op 20-04-2008 15:08 ]
Nee die gebruik ik niet. Maar bij mijn N95 doet 'ie 't wel als ik www.youtube.com doe
Ik zeg ook niet dat de normale youtube niet werkt, maar wellicht dat daar je streaming probleem ligt.
Probeer is wat in mijn vorige post staat en laat even de uitkomst weten, wellicht dat andere medeTweakers er ook wat aan hebben.
Probeer is wat in mijn vorige post staat en laat even de uitkomst weten, wellicht dat andere medeTweakers er ook wat aan hebben.
Als je op de nokia n95 8gb op internet ga via wlan dan gaat hij automatisch na m.youtube.com maar heb ook m.youtube.com geprobeerd maar doet het nog neit
Kijk is wat je toegangspunt is voor Realplayer.....
Ik zet hem op altijd vragen, dan kan je tenminste kiezen.
Denk dat daar je probleem zit.
Ik zet hem op altijd vragen, dan kan je tenminste kiezen.
Denk dat daar je probleem zit.
Ik heb daar gewoon mijn wlan staan maar dat zet de telefoon ook steeds terug naar mobiele startsite ? De fout melding die word gegeven is "kan geen verbinding maken met server, timeout verbinding"
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 15:41 ]
snap niet wat je bedoelt met mobiele startsite.
Ik heb net gecontroleerd door te surfen naar m.youtube.com, vervolgens 1st filmpje selecteren en dat werkt prima hier op een "gewone" n95.
Moet dus aan je instellingen liggen.
Check is wat andere mobiele sites, google er even naar.
Als je wifi gebruikt zou het dus niet door je provider of dergelijke geblockt kunnen zijn.
Ik heb net gecontroleerd door te surfen naar m.youtube.com, vervolgens 1st filmpje selecteren en dat werkt prima hier op een "gewone" n95.
Moet dus aan je instellingen liggen.
Check is wat andere mobiele sites, google er even naar.
Als je wifi gebruikt zou het dus niet door je provider of dergelijke geblockt kunnen zijn.
Verwijderd
Ik zit precies met hetzelfde probleem Nokia N95 8GB, hij wil niet streamen
inmiddels een oplossing voor dit probleem?
Heb je al gekeken bij de instellingen?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:06:
Ik zit precies met hetzelfde probleem Nokia N95 8GB, hij wil niet streamen
Hierboven staat een (mogelijke) oplossing.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1