Hallo,
Ik heb een probleem met mijn geluid.
Ik heb vandaag mijn PC uit elkaar gehaald omdat ik mijn behuizing verkocht heb.
Nu heb ik al mijn hardware op de doos van mijn mobo liggen.
Alles werkt zoals het moet alleen krijg ik het geluid niet aan de praat.
Als geluidskaart heb ik een Creative X-Fi XtremeMusic en heeft altijd normaal gewerkt.
Als ik Windows XP opstart krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden (mijn X-Fi) terwijl de drivers al zijn geinstalleerd.
In apperaat beheer staan ze nog met een uitroepteken. Ik heb toen de drivers verwijdert en opnieuw opgestart.
Toen kreeg ik helemaal geen melding dat er nieuwe hardware was en ook in apperaat beheer stond er niets.
Ik heb toen al mijn 3 verschillende PCI sloten geprobeert maar ik kreeg hem niet aan het werken (heb vaker problemen gehad met de driver installeren van mijn X-Fi) !pc reboote ook opeens!
Ik ben het nu moe en wilde gewoon weer van mijn onboard audio gebruik maken.
Ook dit gaf problemen en begon te zeuren of drivers terwijl die al geinstalleerd waren.
Een poging om mijn drivers van de onboard geluidskaart mislukte ook want de installatie gaf errors en stopte ermee.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Alles is goed aangesloten.
Specs:
Asus A8N Sli SE (nForce4)
2 x 512MB Corsair + 256MB
Asus EN7600GT
2 x 320GB Samsung Spinpoints T166
Antec NeoHe 430Watt
Ik heb een probleem met mijn geluid.
Ik heb vandaag mijn PC uit elkaar gehaald omdat ik mijn behuizing verkocht heb.
Nu heb ik al mijn hardware op de doos van mijn mobo liggen.
Alles werkt zoals het moet alleen krijg ik het geluid niet aan de praat.
Als geluidskaart heb ik een Creative X-Fi XtremeMusic en heeft altijd normaal gewerkt.
Als ik Windows XP opstart krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden (mijn X-Fi) terwijl de drivers al zijn geinstalleerd.
In apperaat beheer staan ze nog met een uitroepteken. Ik heb toen de drivers verwijdert en opnieuw opgestart.
Toen kreeg ik helemaal geen melding dat er nieuwe hardware was en ook in apperaat beheer stond er niets.
Ik heb toen al mijn 3 verschillende PCI sloten geprobeert maar ik kreeg hem niet aan het werken (heb vaker problemen gehad met de driver installeren van mijn X-Fi) !pc reboote ook opeens!
Ik ben het nu moe en wilde gewoon weer van mijn onboard audio gebruik maken.
Ook dit gaf problemen en begon te zeuren of drivers terwijl die al geinstalleerd waren.
Een poging om mijn drivers van de onboard geluidskaart mislukte ook want de installatie gaf errors en stopte ermee.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Alles is goed aangesloten.
Specs:
Asus A8N Sli SE (nForce4)
2 x 512MB Corsair + 256MB
Asus EN7600GT
2 x 320GB Samsung Spinpoints T166
Antec NeoHe 430Watt