Toon posts:

[iTunes] Nummers op iPod zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van een vriend een iPod nano gekregen. Nu wil ik hier graag muziek op zetten. Maar dit lukt mij niet. Er zit helaas ook geen handleiding bij.

Ik heb iTunes gedownload en geinstalleerd en vervolgens de iPod aangesloten deze is gaan updaten naar de nieuwe software (versie 1.1). Alle muziek op m'n computer is ingeladen in de bibliotheek. Ik dacht dat het vanaf nu gewoon een kwestie van de muziek naar de iPod slepen, maar helaas dit lukt niet. Ook de paar nummers die er al op staan kan ik niet verwijderen noch beluisteren via iTunes (deze zijn grijs, ik kan ze niet eens selecteren).

Hieronder wat opties die ik heb aanstaan volgens mij moet ik daar wat aanvinken of niet?

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2n86cg2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/1r9s47.jpg

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

je moet muzike synchroniseren aanzetten,dan alle nummers en afspeellijsten aanvinken of gesellecteerde nummers en afspeellijsten.

Als je dan gaat synchronisren komt alles netjes op je ipod.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je nummers er handmatig op wil zetten, moet je "Muziek en video's handmatig beheren" aanvinken.

Overigens hoort er wel een (eenvoudige) handleiding bij de iPod te zitten. De uitgebreide handleiding kun je bij Apple downloaden. Daarnaast heeft Apple uitgebreide videohandleidingen op z'n support pagina.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Hier op GoT verwachten we wel enige mate van eigen inzet. Deze informatie is nl. vrij eenvoudig zelf te vinden. Mocht je dat allemaal wel gedaan hebben, vermeld dat dan de volgende keer in je topicstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.