Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE7 wilt instellingen niet opslaan!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/4807a78887d92/4807a788879ad-IE.thumb.jpg

Mijn IE 7 wilt die instellingen niet opslaan, ik zie ook links onderin Gereed, maar met fouten.. :X Wie kan me aub helpen? :D

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Is hij op je screenshot niet bezig met de instellingen aan het toepassen? Blijft hij hangen in dit scherm (ook als je lang wacht...)...?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht heel lang hij blijft zo.. :(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Heb je een programma draaien wat aanpassingen aan IE/Register tegenhoudt (denk aan Teatimer oid)?

En wat geeft hij aan als je dubbelklikt op die foutmelding?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zie ook dat je meerdere IE-venster open hebt staan. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar test het eens met alle andere vensters gesloten.

Probeer anders eens IE opnieuw te installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/480b568ca2615/480b568ca1e46-naamloos.thumb.jpg

Die fout melding

@Cadezo helpt niet :S

Verwijderd

Bij die laatste screenshot staat er ook nog steeds een ander venster open :)

Update je shockwave/Flash eens, sluit de IE browser helemaal af en probeer dan nog eens?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad. Het heeft iets te maken met een probleem in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE sleutel van het register.
Je merkt waarschijnlijk ook dat je instellingen aan de popup blokker niet permanent kan opslaan.
Je kunt proberen om het programma opnieuw te installeren (hielp bij mij niet) of je moet een andere browser nemen of windows upnieuw installeren. Op internet is weinig te vinden over dit probleem, maar het schijnt meer voor te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:28:
Bij die laatste screenshot staat er ook nog steeds een ander venster open :)

Update je shockwave/Flash eens, sluit de IE browser helemaal af en probeer dan nog eens?
Waar update ik die shockwave/flash?
Pagina: 1