Is hij op je screenshot niet bezig met de instellingen aan het toepassen? Blijft hij hangen in dit scherm (ook als je lang wacht...)...?
Heb je een programma draaien wat aanpassingen aan IE/Register tegenhoudt (denk aan Teatimer oid)?
En wat geeft hij aan als je dubbelklikt op die foutmelding?
En wat geeft hij aan als je dubbelklikt op die foutmelding?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zie ook dat je meerdere IE-venster open hebt staan. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar test het eens met alle andere vensters gesloten.
Probeer anders eens IE opnieuw te installeren...
Probeer anders eens IE opnieuw te installeren...
Verwijderd
Bij die laatste screenshot staat er ook nog steeds een ander venster open 
Update je shockwave/Flash eens, sluit de IE browser helemaal af en probeer dan nog eens?
Update je shockwave/Flash eens, sluit de IE browser helemaal af en probeer dan nog eens?
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad. Het heeft iets te maken met een probleem in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE sleutel van het register.
Je merkt waarschijnlijk ook dat je instellingen aan de popup blokker niet permanent kan opslaan.
Je kunt proberen om het programma opnieuw te installeren (hielp bij mij niet) of je moet een andere browser nemen of windows upnieuw installeren. Op internet is weinig te vinden over dit probleem, maar het schijnt meer voor te komen.
Je merkt waarschijnlijk ook dat je instellingen aan de popup blokker niet permanent kan opslaan.
Je kunt proberen om het programma opnieuw te installeren (hielp bij mij niet) of je moet een andere browser nemen of windows upnieuw installeren. Op internet is weinig te vinden over dit probleem, maar het schijnt meer voor te komen.
Waar update ik die shockwave/flash?Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:28:
Bij die laatste screenshot staat er ook nog steeds een ander venster open
Pagina: 1