Verwijderd

Topicstarter
ik krijg mijn computer niet doorgestart naar het scherm waar je zeg maar kunt kiezen welke persoon je opstart. ik kan in veilige modus wel gewoon opstarten, heb toen alles gescand, maar niks gevonden. ik heb toen 1x symsteemherstel gedaan, toen deed hij het 1 dag en nu heb ik weer hetzelfde probleem, maar symsteemherstel werkt nu niet meer.
dit probleem is onstaan sinds dat ik een nieuw beeldscherm heb gekocht, nou lijkt het mij niet echt logisch dat daardoor je computer niet doorstart, maar ik heb zelf vrij weinig verstand van computers, dus ik dacht ik vraag het hier eens.
het nieuwe beeldscherm is een 22 inch acer,, ik had eerst een 17 inch van medion
en de computer is ook van medion

alvast bedankt

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:26

Sebazzz

3dp

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen. Het kan werkelijk vanalles zijn namelijk. Loop die eens door en post de resultaten.

Doorlopen = testen, resultaten posten. Het is een probleemoplosser, dat betekent dat je zel dingen moet proberen en testen. Het is geen antwoord in hapklare brokken, dat hebben wij niet.

Of laadt hij Windows wel: probeer in dat geval eens wat drivers (stuurprogramma's) na te lopen.
maar ik heb zelf vrij weinig verstand van computers, dus ik dacht ik vraag het hier eens.
Waarom zit je dan op Tweakers.net, niet offensief bedoeld maar in de FAQ staat toch duidelijk dat dit forum voor computergebruikers bedoeld is die een heel stuk verder zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sebazzz op 20-04-2008 12:14 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:06:
Waarom zit je dan op Tweakers.net, niet offensief bedoeld maar in de FAQ staat toch duidelijk dat dit forum voor computergebruikers bedoeld is die een heel stuk verder zijn ;)
sorry dat wist ik niet

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:26

Sebazzz

3dp

Heb je de beeldschermdrivers al proberen te verwijderen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:06:

[...]
Misschien post hij deze vraag daarom hier?

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:13:
Heb je de beeldschermdrivers al proberen te verwijderen?
hoe verwijder je beeldschermdrivers? :P
ofja kdenk dat het daaraan ligt want toen ik mijn oude beeldscherm had deed de computer het gewoon
Pagina: 1