Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:27
Ik heb hier een Siemens BenQ C72 die ik wil unlocken. Ik heb inmiddels een unlockcode gekregen om hem te unlocken maar hoe doe ik dat zonder dat ik een code moet invoeren.

Ik heb de volgende beschrijving:

* Haal de SIM-kaart uit het toestel
* Zet het toestel aan
* De melding 'Plaats SIM-kaart' kan genegeerd worden
* Toets vanuit het beginscherm het volgende in: *#0000*eerste unlockcode#
* Toets vervolgens: *#0001*tweede unlockcode#
* In het beeldscherm verschijnt: 'Code gewist'
* Het toestel is nu SIM-lockvrij

Wanneer ik het toestel aan zet kom ik niet in het toestel omdat hij zegt 'SIM-kaart plaatsen a.u.b.'. Op deze manier kan ik hem dus niet unlocken.

Kortom hoe kan ik dit 'inlog' scherm omzeilen om hem te kunnen unlocken?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Onedayflyer682 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:34:
Ik heb hier een Siemens BenQ C72 die ik wil unlocken. Ik heb inmiddels een unlockcode gekregen om hem te unlocken maar hoe doe ik dat zonder dat ik een code moet invoeren.

Ik heb de volgende beschrijving:

* Haal de SIM-kaart uit het toestel
* Zet het toestel aan
* De melding 'Plaats SIM-kaart' kan genegeerd worden
* Toets vanuit het beginscherm het volgende in: *#0000*eerste unlockcode#
* Toets vervolgens: *#0001*tweede unlockcode#
* In het beeldscherm verschijnt: 'Code gewist'
* Het toestel is nu SIM-lockvrij

Wanneer ik het toestel aan zet kom ik niet in het toestel omdat hij zegt 'SIM-kaart plaatsen a.u.b.'. Op deze manier kan ik hem dus niet unlocken.

Kortom hoe kan ik dit 'inlog' scherm omzeilen om hem te kunnen unlocken?
Ik zou zeggen dat je het inlogscherm niet moet omzeilen maar gewoon die codereeks invullen wanneer er staat 'SIM-kaart plaatsen a.u.b.'

Negeren betekent immers doen alsof het er niet is.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Moet je niet altijd een simkaart plaatsen ,als je een telefoon wilt gebruiken? Volgen mij is dat het eerste wat mijn telefoon vraagd, als er geen kaart in zit.

EDIT: o. je krijgt dat bericht als de sim er al in zit? :P

[ Voor 17% gewijzigd door pcgek op 20-04-2008 11:46 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zerora

Ik Henk 'm!

Als ik deze pagina mag geloven, moet je er een sim induwen die niet van vodafone is en dan je procedure uitvoeren.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:27
vacuumcleaner schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:37:
[...]

Ik zou zeggen dat je het inlogscherm niet moet omzeilen maar gewoon die codereeks invullen wanneer er staat 'SIM-kaart plaatsen a.u.b.'

Negeren betekent immers doen alsof het er niet is.
Wat ben ik ook een aap. Ik denk veel te moeilijk maar jou tip deed inderdaad de 'trick'!

Bedankt!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Onedayflyer682 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:57:
[...]

Wat ben ik ook een aap. Ik denk veel te moeilijk maar jou tip deed inderdaad de 'trick'!

Bedankt!
*O*

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1