Het probleem is zo als ik me pc opstart en gewoon ga internetten msnen of zoiets dergelijks is er niets aan de hand. Als ik een spel wil gaan spelen bijvoorbeeld Call of Duty 4 dan is het soms dat als hij Call of Duty 4 aan het laden is dat me pc er dan gewoon mee ophoudt
Ik krijg dan een blauw scherm met een error. De error weet ik niet meer
Als ik me pc dan weer reboot werkt het spel meestal wel. Ik krijg dan wel de mededeling van windows is hersteld van een ernstige fout. Weet iemand de oplossing?
Ga eerst eens de oorzaak achterhalen. "Spelletje spelen" is niet specifiek genoeg.
Check de temperaturen eens tijdens het opstarten van het spel en kijk eens of je voeding voldoende stroom kan leveren voor jou systeem.
Check de temperaturen eens tijdens het opstarten van het spel en kijk eens of je voeding voldoende stroom kan leveren voor jou systeem.
Ik wil het er _niet_ over hebben.
En staan er foutmeldingen in de logboeken? Deze kun je bekijken via start -> run (of "uitvoeren" in het nederlands) -> eventvwr
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Laat eventueel ook even Memtest86 los op je geheugen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is er een minidump aangemaakt ?
Kijk eens in C:\Windows\Minidump
En verder is het belangrijk dat je wél de error geeft, daar kunnen we tenminste iets mee.
Kijk eens in C:\Windows\Minidump
En verder is het belangrijk dat je wél de error geeft, daar kunnen we tenminste iets mee.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Het lijkt me toch wel handig als je ervoor zorgt dat je die error wél weet, of hoe dacht je anders dat iemand je kan helpen als je niet kan vertellen wat het probleem is?Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:18:
Ik krijg dan een blauw scherm met een error. De error weet ik niet meer
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik kreeg de error net weer toen ik NFS MW opstarten. De error is:
Stop: 0x00000050 (0xB90A6000,0x00000001,0x80504B5E,0x00000000)
Stop: 0x00000050 (0xB90A6000,0x00000001,0x80504B5E,0x00000000)
Staat er nog een error-string bij? Bijv. PAGE_FAULT_IN_NON-PAGED_AREA ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
hoogstwaarschijnlijk ligt het aan je drivers, zoals dat in de meeste gevallen is met bsod's je zou us moeten beginnen met de nieuwste videodrivers erop te zetten, maar ook moet je denken om eventjes directx opnieuw te installeren
En staat er ook een systeembestand bij (*.sys)?
STOP: De foutmelding 0x00000050 Page_Fault_In_Non-Paged_Area en Windows XP en 2000 BSOD guide + Ki386VdmSegmentNotPresent Causes "Stop 0x00000050" Error Message + "STOP 0x00000050" Error Message with Trend Micro Antivirus Software
Zoeken is soms vergezocht
STOP: De foutmelding 0x00000050 Page_Fault_In_Non-Paged_Area en Windows XP en 2000 BSOD guide + Ki386VdmSegmentNotPresent Causes "Stop 0x00000050" Error Message + "STOP 0x00000050" Error Message with Trend Micro Antivirus Software
Zoeken is soms vergezocht
[ Voor 40% gewijzigd door Sebazzz op 20-04-2008 12:05 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ja er staat een error-string bij namelijk deze PAGE_FAULT_IN_NON-PAGED_AREA. Er staat geen systeembestand bij voor zover ik weet. Ik zal de nieuwste videodrivers voor mij geforce 8600 gts installeren.
Begin dan maar eens bovenaan de Windows Clients - Howto's and Guides met lezen en debuggen 
Die FAQ/HOWTO sectie is er niet voor niks, en er wordt ook niet voor jan met de korte achternaam zo vaak aan gerefereerd in de search
Die FAQ/HOWTO sectie is er niet voor niks, en er wordt ook niet voor jan met de korte achternaam zo vaak aan gerefereerd in de search
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1