Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is zo als ik me pc opstart en gewoon ga internetten msnen of zoiets dergelijks is er niets aan de hand. Als ik een spel wil gaan spelen bijvoorbeeld Call of Duty 4 dan is het soms dat als hij Call of Duty 4 aan het laden is dat me pc er dan gewoon mee ophoudt :? Ik krijg dan een blauw scherm met een error. De error weet ik niet meer O-) Als ik me pc dan weer reboot werkt het spel meestal wel. Ik krijg dan wel de mededeling van windows is hersteld van een ernstige fout. Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:38
Ga eerst eens de oorzaak achterhalen. "Spelletje spelen" is niet specifiek genoeg.

Check de temperaturen eens tijdens het opstarten van het spel en kijk eens of je voeding voldoende stroom kan leveren voor jou systeem.

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En staan er foutmeldingen in de logboeken? Deze kun je bekijken via start -> run (of "uitvoeren" in het nederlands) -> eventvwr

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Laat eventueel ook even Memtest86 los op je geheugen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Is er een minidump aangemaakt ?

Kijk eens in C:\Windows\Minidump

En verder is het belangrijk dat je wél de error geeft, daar kunnen we tenminste iets mee.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:18:
Ik krijg dan een blauw scherm met een error. De error weet ik niet meer O-)
Het lijkt me toch wel handig als je ervoor zorgt dat je die error wél weet, of hoe dacht je anders dat iemand je kan helpen als je niet kan vertellen wat het probleem is?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg de error net weer toen ik NFS MW opstarten. De error is:
Stop: 0x00000050 (0xB90A6000,0x00000001,0x80504B5E,0x00000000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Staat er nog een error-string bij? Bijv. PAGE_FAULT_IN_NON-PAGED_AREA ?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 23:58
hoogstwaarschijnlijk ligt het aan je drivers, zoals dat in de meeste gevallen is met bsod's je zou us moeten beginnen met de nieuwste videodrivers erop te zetten, maar ook moet je denken om eventjes directx opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja er staat een error-string bij namelijk deze PAGE_FAULT_IN_NON-PAGED_AREA. Er staat geen systeembestand bij voor zover ik weet. Ik zal de nieuwste videodrivers voor mij geforce 8600 gts installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar ik krijg nog steeds dezelfde fout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Begin dan maar eens bovenaan de Windows Clients - Howto's and Guides met lezen en debuggen :)

Die FAQ/HOWTO sectie is er niet voor niks, en er wordt ook niet voor jan met de korte achternaam zo vaak aan gerefereerd in de search :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1