Toon posts:

XFX 8800GT Stopfout infinite loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn XFX kaart. Toen ik windows afsloot en later weer opstarte kreeg ik van windows het bericht dat mijn systeem was hersteld van een ernstige fout. Ik had blijkbaar STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER.

Windows zegt dat het of aan de drivers of aan de hardware versnelling ligt, maar ik kan hardware versnelling niet missen. Op google staat er dat ik beter kan RMA'en.

Mijn driver is forceware 174.74, die schijnt het bij veel mensen goed te doen.

Wat moet ik doen zodat het niet meer voorkomt? Andere (oudere) drivers of voor de zekerheid toch maar RMA'en?

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05

Format-C

Tracing Rays

Probeer eens een oudere driver.

Draai je XP of Vista? Als je XP draait adviseer ik deze drivers:

http://www.nvidia.com/object/winxp_169.61.html

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Verwijderd

Je kunt nog heel veel andere dingen proberen zoals het controleren van je temps van je videokaart.
Andere drivers, en als het kan de videkaart in een andere PC. En natuurlijk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Temps zijn in orde, ze zijn maar 1 keer met een ATI Tools artifact scan boven de 70 uitgekomen.

Ik draai XP 32bit met een C2D E8400 op 3.6GHz en kan Gears of War bijv op alles High spelen. Ik zal dan proberen een oudere driver te installeren.

Ook sorry @ de mods dat dit topic in het verkeerde forum is gepaatst

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55

KneoK

Not in a million lightyears

Misschien een overbodige vraag, maar heb je nu nog daadwerkelijk last van die fout of heb je 'm slechts 1 keer voorbij zien vliegen ?

Je geeft namelijk aan dat je gewoon oudere drivers kan proberen te installeren en GoW kan spelen, is dat nu nog steeds het geval ? Dan maak je je namelijk druk om niets totdat je de fout vaker gaat zien...

RMA sturen omdat Windows een keertje zegt dat er een foutje is opgetreden vind ik wat voorbarig hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 20-04-2008 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Idd dacht ik ook. Ik heb hem nog maar 1 keer meegemaakt. Maar dat kan ook komen omdat er iets is misgegaan met de installatie van windows doordat ik per ongeluk een foutje heb gemaakt met de Slipstream van SATA drivers.

Maar de reden waarom ik zo voorbarig ben is omdat ik een nieuwe fan wilde installeren en daardoor mijn garantie zal kwijtraken. Zelf met mijn fancontroller maakt deze kaart herrie.
Pagina: 1