Hoi,
Ik ben inmiddels ruim 2 weken verder en ik heb nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem.
Het zit zo, ik heb 2 harde schijven erbij gekocht.
Er zitten nu in totaal 4 harde schijven in mijn pc.
2 in de cdrom unit met beugels en 2 in de harde schijf unit.
Wat is het probleem:
Het punt is dat als ik mijn pc aan heb staan je een soort van wave in hele lage, maar harde toon hebt.
Dit geluid blijft ook dus het is niet tijdelijk.
Wat heb ik al geprobeerd:
1. Een andere voeding.
2. Alle 4 de harde schijven afkoppelen. Dit lost het probleem wel op want het geluid is totaal weg, alleen zo kun je niet handig gebruik maken van je pc
. Als ik als voorbeeld 2 harde schijven aansluit hoor je het geluid ook maar dan wat minder. Bij 3 hoor je het al harder en bij 4 heel hard. Dit is ongeacht of ik met de oude of nieuwe schijven test. Met 2 is het heel zacht en bijna niet hoorbaar dus daarom is het niet eerder opgevallen denk ik.
3. Rubbers tussen de schroeven en de harde schijf.
4. Demping materiaal. (van die geluidsdempingsmatten met die nopjes bij de GAMMA).
5. Als ik de harde schijf unit loskoppel (die hangt normaal aan de cdrom unit) en ik laat alle 4 de harde schijven aan is het probleem ook niet meer aanwezig, echter is het niet handig computeren als je de hele tijd die unit in de handen moet houden
6. tweakers.net en google.com afgezocht, veel gevonden maar niets dat mijn probleem verhelpt.
Als iemand nog enig idee heeft wat ik kan doen zou ik daar erg blij mee zijn, ik ben echt radeloos...
Ik ben inmiddels ruim 2 weken verder en ik heb nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem.
Het zit zo, ik heb 2 harde schijven erbij gekocht.
Er zitten nu in totaal 4 harde schijven in mijn pc.
2 in de cdrom unit met beugels en 2 in de harde schijf unit.
Wat is het probleem:
Het punt is dat als ik mijn pc aan heb staan je een soort van wave in hele lage, maar harde toon hebt.
Dit geluid blijft ook dus het is niet tijdelijk.
Wat heb ik al geprobeerd:
1. Een andere voeding.
2. Alle 4 de harde schijven afkoppelen. Dit lost het probleem wel op want het geluid is totaal weg, alleen zo kun je niet handig gebruik maken van je pc
3. Rubbers tussen de schroeven en de harde schijf.
4. Demping materiaal. (van die geluidsdempingsmatten met die nopjes bij de GAMMA).
5. Als ik de harde schijf unit loskoppel (die hangt normaal aan de cdrom unit) en ik laat alle 4 de harde schijven aan is het probleem ook niet meer aanwezig, echter is het niet handig computeren als je de hele tijd die unit in de handen moet houden
6. tweakers.net en google.com afgezocht, veel gevonden maar niets dat mijn probleem verhelpt.
Als iemand nog enig idee heeft wat ik kan doen zou ik daar erg blij mee zijn, ik ben echt radeloos...
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl