Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik draai sinds kort Windows Vista, maar ik kan geen gedownloade bestanden openen.
Hier onder heb ik een screenshot neergezet waar ik het over heb.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2rhyarn&s=3

Ik heb UAC al uitgeschakeld, dus blijkbaar was dat het niet.
Verder heb ik wat ge-googeld, maar daar werd ik niet veel wijzer van, wellicht kan iemand hier mij helpen?

Gr.

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het van MSN? Opslaan als > Locatie en vervolgen openen vanaf die locatie en niet MSN ;)

Of kan het ook een bestandsnaam.txt.exe hebben met verborgen extensies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het gaat niet om bestanden die via msn zijn verzonden, maar bijv. patches e.d. die ik van sites haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met al je downloads? Wat zijn de specs van je PC? Gebruik je de Nvidia Firewall of iets dergelijks? Worden je bestanden corrupt opgeslagen waardoor windows triggert met dat het onveilig zou zijn (corrupt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm niet met al m'n downloads, maar wel met veel. Heb een 9800GTX, E8400 en 4gb geil ram.
Heb dus wel een nvdidia kaart, maar ik kan geen Nvidia Firewall op m'n computer vinden. Verder krijg ik geen melding na m'n download, maar als ik de .exe van de patch wil openen krijg ik dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is je download volgens mij corrupt. Heb je ook een andere mirror geprobeerd? Voer de filename eens in op www.filemirrors.com , en zoek iets in EU uit (snelste :+ )

Maar zowiezo een patch met een extensie .exe binnenhalen om vervolgens een 'Opent geen .txt' melding te krijgen is me raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:43

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:47:
Hm niet met al m'n downloads, maar wel met veel. Heb een 9800GTX, E8400 en 4gb geil ram.
Heb dus wel een nvdidia kaart, maar ik kan geen Nvidia Firewall op m'n computer vinden. Verder krijg ik geen melding na m'n download, maar als ik de .exe van de patch wil openen krijg ik dit dus.
Dat plaatje wat je laat zien is niet van een exe, maar van een tekstbestand, hier ben je je wel van bewust? Misschien stomme vraag, maar voor de zekerheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, misschien had ik dit wat duidelijker moeten vermelden, maar ik heb dus een gecomprimeerde map met een exe en een textbestand. Als ik op de exe klik, staat er dat er voor de juist werking van de toepassing het aanbevolen wordt om eerst alles uit te pakken. Ik kan dan op Alles uitpakken klikken of Uitvoeren, maar het maakt niet uit welke ik ook kies, ik krijg iedere keer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:51:
Dan is je download volgens mij corrupt. Heb je ook een andere mirror geprobeerd? Voer de filename eens in op www.filemirrors.com , en zoek iets in EU uit (snelste :+ )

Maar zowiezo een patch met een extensie .exe binnenhalen om vervolgens een 'Opent geen .txt' melding te krijgen is me raar.
Ik heb de patch van gamershell, dus het lijkt me dat deze goed is? Krijg iedere keer hetzelfde, maakt niet uit welke mirror. Het gekke is dat ik dit niet bij alle downloads heb, TeamSpeak en Ventrilo kon ik zonder problemen installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Download eens een programma als winrar of 7zip en pak dat bestand uit met een fatsoenlijke archiver.

Probeer het dan nog maar eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Volgens mij, als je de download probeert te openen vanuit het download venster, krijg je deze foutmelding. Als je voor "map openen" kiest en je opent het bestand vanaf daar krijg je misschien een waarschuwing maar kan je wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

sjaak schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:33:
Volgens mij, als je de download probeert te openen vanuit het download venster, krijg je deze foutmelding. Als je voor "map openen" kiest en je opent het bestand vanaf daar krijg je misschien een waarschuwing maar kan je wel verder.
Idd, als je vanuit IE het gaat openen gaat IE er zich tegenaan bemoeien.
En als je die zip opent als "gecomprimeerde map" gaat windows hem uitpakken, iets wat je ook niet wilt hebben. :P

Download gewoon 7zip werkt prima en is gratis. :)

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 20-04-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 7zip gedownload, maar ik kan niet rechtermuisklikken op een gecomprimeerde map.:S

Pff..verder is er nog een probleem bij, ik kan SP1 niet installeren, hij geeft iedere keer een foutcode: 80073712.
Pagina: 1