2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Dat is dus de topfield (te vinden op de kpn site).
Ga ik is ff op de kpn site kijken. Heb sinds een maand ofzo een nieuwe dvb-tuner. De oude had na 3 jaar de geest gegeven. Had ik beter gelijk zo'n ding kunnen nemen...job schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:22:
Als je al digitenne hebt zou ik gewoon de pvr aanschaffen die kpn aanbiedt.
Dat is dus de topfield (te vinden op de kpn site).
En een stuk makkelijker met opnemen.EvoII schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:21:
Ik maak gebruik van digitenne en het zou voor mij ideaal zijn als er een dvb-t tuner in zou zitten. Dat is dan tenmiste 1 afstandsbediening minder.
Ik heb zelf een Humax iPVR9200c, maar die is voor digitale kabel, misschien dat ze een DVB-T versie hebben.
Ideaal ding, twee tuners erin je kunt zelfs gelijktijdig 2 programma's opnemen en er 1 kijken.
En anders een dreambox misschien?
[ Voor 0% gewijzigd door wboevink op 19-04-2008 20:31 . Reden: spelfout ]
Is er wel (in de UK te koop), maar volgens mij gaat die niet werken met digitenne (ander coderingssysteem).wboevink schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:30:
Ik heb zelf een Humax iPVR9200c, maar die is voor digitale kabel, misschien dat ze een DVB-T versie hebben.
[ Voor 80% gewijzigd door job op 19-04-2008 20:33 ]
Punt is dat je waarschijnlijk niet zomaar elke decoder kan gebruiken.
Sommige decoders zitten vast aan een bepaald coderingssysteem.
E zijn ook decoders daar waar je een cam in kan steken.
Dan kan je zelf een decoder uitkiezen, koop je een conax cam, smartcard erin en kijken maar.
Hier in dit topic kan je wel wat informatie vinden: Het grote Digitenne topic deel 5 er staan wel wat ervaringen in met alternatieve decoders (misschien dat je terug moet naar een voorloper van deel 5).
Voor wat betreft het merk, waarom wil je perse een philips? In de dvb markt zijn er andere producenten die aan de top staan. topfield is een goede decoder fabrikant.
Maar let dus op welke decoder je koopt. Het voordeel van de decoder die je kpn kan kopen is dat je gegarandeerd een decoder hebt die werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door job op 19-04-2008 20:57 ]