Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb al zo'n 1 jaar en 10 maanden een Panasonic NV-GS 180 , en ben hier zeer tevreden mee , alleen was ik vanmiddag wat aan het filmen , toen ik ineens alleen nog maar een wazig beeld kreeg. Thuisgekomen er eens goed naar gekeken , en toen bleek dat 'ie ook niet vanzelf uit ging , als je 'm uitzette. Ik kreeg meerdere malen 'push the reset button' te zien , alzo gedaan , alleen haalde dit niks uit. Ik ben er mee gaan klooien en ben er achter gekomen dat ik soms wel kon zoomen , maar dat ie dan alleen op een bepaald focuspunt scherp bleef. Meeste tijd geeft hij alleen een wazig beeld , of zwart.
Hij deed het zojuist heel even naar behoren , maar toen ging de autofocus weer een beetje hikken , en daarna was het weer helemaal niks. Ging niet meer uit. Ik heb ook al een schoonmaak tapeje erdoorheen gehaald , maar zoals ik al dacht haalde dat niks uit. Ik hoorde een vaag zacht klikkend geluidje toen hij probeerde te focussen tijdens het zoomen. Er is niets geks mee gebeurd , niet gevallen , gestoten of wat dan ook.

Elke hulp die ik kan krijgen is uiteraard meer dan welkom!
Thanks!