Toon posts:

Probleem met mijn beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik even zeggen dat ik weinig tot geen verstand heb tot hardware.
Vandaag zat ik gewoon een spelletje te spelen toen mijn beeldscherm zwart werd, het lampje oranje (i.p.v. groen) en het geluid stopte. Mijn pc bleef aanstaan. Ik probeer hem opnieuw op te starten, wat lukte, maar hij stopte al gauw weer. Ik probeer het nóg een keer, deze keer kwam ik tot het blauwe scherm. Daarna kreeg ik de keuze of ik in veilige modus wou startten, dit leek me een goed idee. Ik startte veilige modus en activeerde systeemherstel. Dit heeft geen effect, nu kan ik helemaal niks meer doen. Zodra ik mijn pc opstart stopt het beeldscherm meteen. Kan iemand mij helpen, ik heb niets aan de beeldscherm instellingen verandert.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry kan de edit knop niet vinden, was vergeten te vragen hoe ik dit kan verhelpen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif. Die knop zit rechtsbovenaan je post (nu niet, omdat het topic gesloten is) :)

Zo te horen heeft dit probleem niets met je beeldscherm te maken, maar is het uitvallen van het scherm een symptoom van datgene wat er echt aan de hand is.

Kijk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door, daar staat een hoop informatie over problemen tijdens het opstarten. Mocht dat niet helpen open dan een topic met voldoende informatie en een zo duidelijk mogelijke topicstart in het juiste subforum. Zet daar dan ook in wat je al geprobeerd hebt, en waar precies het fout gaat :)

Dit topic is gesloten.